Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Bilen Var mı ?

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında 2.0-TSİ tarafından paylaşıldı.

  1. 2.0-TSİ

    2.0-TSİ SCW Üyesi

    35
    6
    8
    arkadaşlar şu anda hala 2012 model kasa leon fr varmıdır bayiilerde. seat'ın euro sayfasında hala satışı var.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  2. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    bayilerde sanmam ama etrafta vardır mutlak galericilerde felan ama araştırmak lazım
     
  3. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    sanmıyorum kalmamstır ama soyle temız fr bulman mumkun sahıbındende:)
     
  4. 2.0-TSİ

    2.0-TSİ SCW Üyesi

    35
    6
    8
    style ile takas yapıcam inşallah. çok mu saçma olur ki. yeni fr ı bekledim. bi gördüm bu ne laaaaa dedim satış görevlisi kız koptu. nerde eski FR.
     
  5. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    mantıklı tabıkıde oncelıkle tamponlar on far arka stop ve bırcok sey styleden ustun hıc dusunme yap derım ama takas yapma once arabanı sahıbındende ıyı fıyata sat ondan sonra elıne gecen parayla al yoksa takasta olu fıyatına gder aracın bılgıne
     
  6. 2.0-TSİ

    2.0-TSİ SCW Üyesi

    35
    6
    8
    kesinlikle haklısın ; Sahibinde ki FR larda el yakıyo ama halledeceğim inşallah. aracım 2011 ama 10000 de daha.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    el yakmıyor dostum sonucta bellı fıyata verılmıs ve olu fıyatına verıcek degıl adam sende aracını satıyosun olu fıyatına aracını satsan hosuna gdermı bu sekılde dusun :)
     
  8. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Tükenmiş dir bencede..
     
  9. yasarmars

    yasarmars SCW Üyesi

    178
    52
    28

Sayfayı Paylaş