Beyaz , Beyaz , Beyaz | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Beyaz , Beyaz , Beyaz

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında Berkay Kuzey tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Berkay Kuzey

    Berkay Kuzey
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar Bu Ara Adım Başı Beyaz Leon Görüyorum Sanruflu 1.4 TSİ Sade Beyaz Leonlar Herkes Beyaz Alıyor Leonun Bi Farkı Kalmadı Tutturmuş Herkes Beyaz da Beyaz Biraz Değişiklik Yapın Tofaş Arabalarından Farkı Kalmadı Ha Şahin Ha Leon Tek Üretimmiş Gibi Kafamı Çeviriyorum Beyaz Döndürüyorum Beyaz Eskiden Bunları Şahinlere Derlerdi Şimdi Şahinden Ne Farkı Kaldı ? Kusura Bakmayın Renkler Ve Seçenekler Tartışılmaz Ama Her İnsan Mi Beyaz Leon Alır ?
     
  2. PORO

    PORO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.440
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    83
    1600tl özel renk fiyatı alınırsa herkes beyazı seçer tabiii:eek:key:
     
  3. biLaL

    biLaL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    110
    Ödül Puanları:
    63
    +1905 1905 1905 1905 190000000000000000000000000000000000000000000000000000555555555555555555555555555555555555555555
     
  4. ynr03

    ynr03
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    43
    Babacan gereksiz bi konu olmuş ya:eek: zamanında beyaz renk yoktu insanlar mecbur siyah yada kırmızı alıyodu,o zamanda her leon siyahtı mesela ama ne yapıcaksın işte dediğin gibi renkler ve zevkler mevzusu...tofaş arabalarından ise mutlaka bi farkı vardır leonun ya,isterse üstünde herhangi bi renk boya değilde macun olsun;)
     
  5. Berkay Kuzey

    Berkay Kuzey
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    1600 TL İle alakası yok bence 2010 Yılının rengi Beyaz Dediler Aldı Herkes Beyaz Leonu Baktılar Güzelde Modifiye falan Oluyo Devamı Geldi 2006 Yılında Leonun Cıktıgında ki Rengi Siyah tı Herkes O Yıllar Siyah Dan Başka Renk Almıyorlardı Nerdeyse Beyaz 2010 Yılında Bu Kadar patlama verdi ve tuttu
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    1600TL vermektense beyazı alır istediğin renge kaplatırsın:)
     
  7. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.548
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    Valla benimde azda olsa canimi sikmaya basladi bu durum.ben bazen diyorum "bu ne ya satacam artik bu leonu"diyorum ama maddi durumlar maglum.millete de cok fazla beyaz var baska renk al da denmez.yeni kasasi cikana kadar bekliyecez artik:)
     
  8. Berkay Kuzey

    Berkay Kuzey
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Haklısın Ama Ne biliyim Yaaa Ankarada Adım başı Beyaz Leon Şuan Tam karşımda 4 Tane var :)
     
  9. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Lebron James
     
  10. ynr03

    ynr03
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    43
    3tanede karşı sitemizde var beyaz leon..şimdi gidip dicem arkadaş çok sinirlendi gidin başka renge kaplayın:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş