Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

bana dsg yi anlatacak yok mu arkadaşlar?

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında haluk_dongel tarafından paylaşıldı.

  1. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    arkadaşlar 1-2 seneye kadar bütçeyi toparlayıp sıfır otomatik araca geçecem fakat hala kararsızım ne alsam diye, toyota auris cvt düşünüyorum Aksaray'da olmam sebebiyle, yetkili servisin ayağımın dibinde olması hasebiyle. fakat yeni leon da aklımı çelmiyo değil, güzel geliyo gözüme açıkçası, fakat otomatiği yani dsg kafamı çok kurcalıyo, hele bi de doğuş varken işin içinde, ayrıca Aksaray da yetkili servisin olmaması işi çıkmaza sokuyo açıkçası, dsg nedir acaba hala aynı sıkıntılar devam ediyor mu ki, alırsam garantiyi uzatırım 5 yıl binerim en az diyorum ama dsg de arıza çıkarsa bu sefer doğuşun kullanıcı hatası diye değerlendirerek başından savmaya çalışması kuvvetle muhtemel olup garantiyi uzatmanın da pek bi anlamı kalmayacak, hadi o da tamam sıkıntı olursa bir de yetkili servisin uzak olması işleri daha da bi sarpa saracaktır diye düşünüyorum, dsg ve cvt kısaca auris ve leon ne dersiniz arkadaşlar? benim gibi çıkmazda olanlar var mıdır bilmem ama yansız cevaplarınız ve fikirleriniz çok önemlidir bilginize?

    Not: olaya kötümser bakıyosun diyenler olabilir, her araçta arıza ihtimali vardır diyecekler olacaktır ama olayın o yönünü değerlendirmeden de olmadığını, bu anlamda yetkili servisin yakın ve her an ulaşılabilir olması gerektiğini düşünüyorum, ayrıca bir de sıfır aracın bakımlarını sanayide yaptıracak değilim, servisin yakın olması hep iyidir.
     
  2. Ziya

    Ziya SCW Üyesi

    1.379
    729
    113
    Kimisine göre saatli bomba, kimisine göre ne çıkarsa bahtıma. Yani cok ince eleyip dokunursa bu isin icinden çıkılmaz ama su kadarını söyleyeyim dsg konforlu oldugu kadar maalesef bir zf de değil.
     
  3. digesta

    digesta SCW Üyesi

    88
    20
    8
    2012 model leod tdi dsg kullanıyorum 10 bin km de araç sıkıntı yok şuan inşallah da olmaz biraz şans işi bu. diğer araçların otomatiğini kullandım dsg mükemmel diyebilirim. örnek vereyim dün opel otomatik kullanan arkadaşım kullandı çok beğendi secdeye yatmıyoruz lafı çıktı ağzından.
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  4. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    teşekkürler ancak maalesef bir zf de değil derken anlamadım ne demek istediğini abi kusura kalma, bi de yeni auris cvt den de bahsedebilirseniz sevinirim.
     
  5. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    teşekkürler abi bi de yeni auris cvt den de bahsedebilirseniz sevinirim.
     
  6. Duvi

    Duvi SCW Üyesi

    2.322
    1.506
    113
    Dsg candır...

    kendine has sürüş tarzı olan son donemin en iyi ve en problem yaratmaya müsait adledilen şanzumanı..Haluk gardaş abartıldığı kadar problem yaratan hele ki sıfır bir araç olarak yolda kalacağın bir şanzuman olmaz bundan emin olabilirsin..sürüş zevki verdiği haz ve kolaylığı ile keşke daha önce alsaymışım diyeceksin..Ama dediğim gibi kendine has bir stili var bunu bilirsen seni üzmez..
    daha önce a3 dsg kullandım şuanda leonda kullanıyorum biraderde a6 var dsg sıkıntısız...
    Cvt şanzuman ise bildiğim Ford da kullanılan asm şanzumanın aynısı..asm şanzumanın sorunları teknolojisi vs her şeyi ile dsgden geride kalır itiraz edenler olabilir belki ama şahsi görüşüm budur...kıyaslama götürmez bir şekilde dsg derim..
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    Ama dediğim gibi kendine has bir stili var bunu bilirsen seni üzmez.. derken abi neyi kastediyosun biraz açar mısın? hem abi ben rahatlık için hem eşim de kullansın (!ben de vereceğime inanmıyom ama neyse :)) diye otomatik istiyorum kendine has sürüş tarzı derken manuel gibi sıkıntılı olacaksa (kendine has stili-sürüş tarzı dediğin için) ne anlamı kalacak?
     
  8. Duvi

    Duvi SCW Üyesi

    2.322
    1.506
    113
    Devir aralıkları gaz hissiyatı hızlanmaları tiptronik şanzumanın düz vites gibi kullanımı yoğun trafikte otomatikten düze alınması yakıt tasarrufu sağlar örneğin çok dik rampalarda s moduna almak daha faydayı oluyor mesela( devir aralığı uzadığı için vitesi hemen büyütmüyor ve arabanın yığılması tekrar vites küçülmesi gibi zorlamalara maruz kalmamasına yarar)


    Yav HALUK hocam hele 2 sene varmış o zaman gelsinde kim öle kim kala ne çıkar o zamana kim bilir:)) evham yapma bu kadar gardaş...
     
  9. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    ya abi ben manuelde fazla iyi değilim işin açığı, araç kullanmaya çok geç başladım diyeyim sen anla, babadan arabamız falan olmadığı için :) o da bazen sinir ediyo beni, bazen vites küçültürken arabayı yığma, bazen sarsma falan halen ummadığım anda yapabiliyorum bunları nedense çoğunlukla iyi gibiyim ama bazıları normal herkes de olur diyo ama bilemedim işte :) ondan dolayı da istiyorum otomatiği, bırak araç kendi ayarlasın diyorum o dediklerini ben her zaman yapamam gibi o yüzden diyorum otomatik olmasının bi anlamı olsun diye :) kafanı ağrıtıyom abi ama idare et artık! :)
     

Sayfayı Paylaş