• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Böyle Bi Manzara Olabilir mi. ??

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556


özellikle sigara içenlerin çok hoşuna gidiyodur muhtemelen ben paketi açtığımda bi paket içindeki 40 sigarayı görünce acayip hoşuma gidiyo..hepsi kafasını uzatmış yatıyo koyun gibi..bu aralar Rocket içiyorum..ve her yeni pakette bu manzaraya mest oluyorum..çok mu kötü bişidir bu.. :D :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
bence çok iğrenç bir manzara.
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Yaş
31
İsim
GÖRKEM SARIGÜL
Nereden
Mersin
Araç
Leon 2.0 TDI FR
Plaka
33 EDA 19
kanka sen bu aralar baya sardın sigaraya dj arum black tavsiye ederim az içirir
 

Berkan

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
448
Yaş
35
İsim
Berkan Başoğlu
Plaka
--
asker sigarası derler buna, alınca çok bereketli oluor diye :)
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
İsim
Şemun
Nereden
İstanbul
Plaka
SiMoN92
sigara ıcmem pekte ılgım yok ama ılk basta fotomontaj zannettım:)
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
Tam ogrencı sıgarası bu,ucuz ve fazla :)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
Yiğit Başka Eklenecek Bişey kaldımı :)
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
27
İsim
Atilla Peynirci
Nereden
Isparta
Plaka
32AP154
Yiğit abi bu kadar sigara ile içli dıslı olma yazık edecen kendine ...
 
Üst Alt