Az önce başımdan geçen ilginç ve güzel bir olay :) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Az önce başımdan geçen ilginç ve güzel bir olay :)

Konu, 'Sohbet' kısmında Pascal tarafından paylaşıldı.

  1. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar az önce iş yerinden çıkmış Basın ekspres yolunda sağ şeritten yavaş yavaş giderken arkamdan selektörlerle yaklaşan bir araba gördüm. İlk önce bizden biri sandım, ama araba yaklaştıkça Ford Focus olduğunu algıladım, heralde yine de tanıdık biri diye düşünüp biraz daha yavaşladım. Yanıma geldiğinde arabanın iç lambası açık bir şekilde, güzel görünümlü sarışın genç bir bayan " süper yaa, süper süpeer!" diye seslenerek aynı zamanda da el işaretleriyle belirterek 2-3 saniye beraber yürüdük. Ben de gülümseyip teşekkürlerimi ilettim :)

    araba 07 plaka beyaz bir Focus' tu. Anlaşılan bayan arkadaşımız arabalara meraklı biriydi, bir bayanın bu derece meraklı olması oldukça hoşuma gitti. Beğenilmek benim de çok hoşuma gitmiş olacak ki bütün yolu keyifli bir şekilde sürdüm :) acaba değiştirsem mi diye düşündüğüm arabamı bir kez daha çok sevdim ( inanın bayan olmasıyla alakası yok, bir erkek bile bu şekilde yaklaşsa aynı şeyleri düşünürdüm :))
     
  2. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    iş atmasın abi :D :D

    bendede çok oldu abi bursaya exeoyla gitmiştim hiç bi exeo göremedim benim araçdada 19" jant ve ufak tefek oynamalar vardı ve mükemmel bi görüntüsü vardı ilk gittim neredeyse bütün kırzımı ışıklarda bu araba ne ne zaman çıktı çok hoş görünüyor diye övgüler yağdı üstüme sonrada içimden dedimki yaksın bea :D
     
  3. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Bırak şimdi :p
     
  4. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    525
    Ödül Puanları:
    113
    ben her zaman soyluyorum leon piyasadaki araçlara gore çok farklı
    bu fiyatlara bu karizmada bir araba daha yok
     
  5. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.220
    Ödül Puanları:
    113
    Yenge duymasın Ozan.. :D Daha önce Varol abinin başına da mı gelmişti böyle bişi hatırlıyorum sanki..:)
     
  6. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    maşeALLAH aman nzar değmesin tap plakayı alsaydın..senin arar bulurduk...cupra ruhluyu bulduk:D
     
  7. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    valla geçen gün de 207' li bir bayan trafikte oynamak istedi benle. Sezgin yakında satırmasın arabayı bana eşim :p :D
     
  8. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    285
    Ödül Puanları:
    83
    olm bu haller burda paylaşılır mı çok acemisin çooookkkkk, es kaza kenara çeksen detayada mı girecen yani :D:D:D ben kendimi beceriksiz ilan ettim amma senin hal bende de betermiş yahuu....
     
  9. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.220
    Ödül Puanları:
    113
    Valla yerin kulağı vardır derler Ozan..Sen böyle ulu orta paylaş paylaş..:D
     
  10. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Vallahi bu leonlarda seytan tuyu var... sports international'a gidiyor bizim kuzen hani Slk'si olan..oradan bir aerobik hocasi tavlamis:) uzun zamandir takiliyorlar..neyse konuya geleyim..birgun capacity starbucksda oturduk benim arabayla gitmistik..sonra onu da evine birakmak icin otoparka indik..bu araba senin mi dedi ; yok benim degil dedim (oradaki A5'i gosterdi :) ) saka bir yana ; benim arabaya geldik. bu senin mi dedi evet dedim..inanmiyorum dedi tam hayalimdeki araba..hatunda corolla varmis ve leon alip bu hale sokmak istiyormus sonradan ogrendim..Sonra kuzen " daha bir kere benim Slk'ya boyle bir sey soylemedi" dedi :)
     

Sayfayı Paylaş