az kaldı satacam:( | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

az kaldı satacam:(

errttann

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
101
Beğeniler
39
Yaş
33
#1
arkadaslar sıfır km 1.4 tsı fr aldım. ilk aldıgımda 11 litre civarında yakıyodu km yukselınce duser dıye yorumlar var dı sitede ama km 5000 oldu hala bi duzelme yok. en son depoyu fulledım 60 küsür litre aldı ve bu yakıtla 617 km yol yaptı sehır ıcı tek kişi sakin bir kullanımla. yani yine 10 litreyi geçiyor :( dun gene fulledım depoyu 4 kişi 50 gıdış 50 dönüş 100 km sabit 90 km hızla yol bilgisayarı zaman zaman 13 14 litre gosterdı yakıt tuketimini. 12 ye bıle dusmedi ya :( hasta olacam arabadan soğudum forumda millet 7 8 litreden bahsediyo bunlar nasıl oluyor? yada ben mı yanlış kullanıyorum anlamadı. bu degerleri yakalayan arkadasların yardımını beklıorum. hangi şartlarda ve nasıl bır kullanım la bu degerlerı yakalanıyor? yakıtın üstü
ne bide yoldaki lastik uğultusu iyice moralimi bozduyo ya vala soğumaya basladım arabadan :(


NOT: Benzer konular oldugunuı biliorum hepsini de okudum. ama yaterli olmadı diye yeni konu actım. belki boyle bi cozume ulasırım.
 

atay78

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
2,581
Beğeniler
1,241
Yaş
29
#2
dostum bende fr kullanıyorum kısa mesafede kullanmadıgım surece 8ltlerde gezınıyorum nasıl oluyorda 11den dusmuyor anlamadım servıse bır gster bence bırde leonların deposu 55lt sen 60kusur demıssın yanlıs olmasın bırde benzın aldıgın yer guvenılırmı
 

M.Can

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mar 2012
Mesajlar
102
Beğeniler
38
Yaş
28
#3
ben 1.2 tsi kullanıyorum. son zamanlarda yakıt tüketimini azaltmayı başardım. ilk zamanlarımda 7 8 litrelerde gezerken şuan şehir dişi 5 6 litre şehir içi 6 7 litre arasında geziyorum. son 1400 kmdeki ortalamam 6.3 lt :)
ilk 15bin km de azaltamadım bu azalma bakımı yaptırdıktan sonra gerçekleşti. ama bakımdan mı benim kullanımımdaki bi değişimden mi bilmiyorum :))
 

BoMBeR

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
207
Beğeniler
109
#5
Ertan en büyük nedeni yakıttır. Yakıt aldığın yeri direkt değiştir, mümkünse en pahalı yakıtı, en ciks mekan neresiyse oradan al, farkı gözlemle. Tabi bu yakıtı almadan önce depo olabildiğince boş olsun.

Bir diğer kontrol edebileceğin şey hava filtresi, ne zaman değişmiştin, temiz mi?
Ayrıca 90km hızla sabit düz yolda giderken bile yol bilgisayarı 13-14 lt gösteriyorsa burada büyük bir problem var. Yakıtı değişip, hava filtresini kontrol ettikten sonra problem çözülmezse servise gitmeni öneririm. Servisten bir elemanla tek yapman gereken düz bir yola çıkıp, 90km ile sabit giderken 13-14 lt yaktığını göstermek. Eğer gerçekten böyle birşey varsa zaten sorun olduğunu direkt kabul edeceklerdir.
 

gültekin

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
609
Beğeniler
200
Yaş
37
#6
yada yaptığın kilometreyi aldığın yakıtın fiyatına böl km de kaç kuruş yakmışsın piyasaya çıkar amaç yok bilgisayarı verileri doğrumu önü öğrenmek
 

errttann

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
101
Beğeniler
39
Yaş
33
#7
dostum bende fr kullanıyorum kısa mesafede kullanmadıgım surece 8ltlerde gezınıyorum nasıl oluyorda 11den dusmuyor anlamadım servıse bır gster bence bırde leonların deposu 55lt sen 60kusur demıssın yanlıs olmasın bırde benzın aldıgın yer guvenılırmı
walla bende sasırdım 60 lıtre almasına ama bi 10 dkka ugrastık tabanca attıktan sonra 10 litre falan daha aldı. depoya gıden borular da tam doldu yani ben oyle dusundum 5 lıtrede borularda tutuyo demekki. yada yanlış mı dusunuorum hiç deneyen yok mu ki sitede. yada kazıklanıomuyum:) iki kere denedim aynı yerde iki kerede 60 lt aldı.
 

errttann

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
101
Beğeniler
39
Yaş
33
#8
yada yaptığın kilometreyi aldığın yakıtın fiyatına böl km de kaç kuruş yakmışsın piyasaya çıkar amaç yok bilgisayarı verileri doğrumu önü öğrenmek
birinci yakıt tuketım yazan veri zaten cok degısken ama ıkıncı veri genelde 10.4 10.3 civarında gosteriyor. km yakıtı hesaplayınca ıkncı veri dogru gibi gorunuyo cunku enson 60 lıtre yakıtla 620 cıvarında km yaptım.
 

atay78

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
2,581
Beğeniler
1,241
Yaş
29
#9
walla bende sasırdım 60 lıtre almasına ama bi 10 dkka ugrastık tabanca attıktan sonra 10 litre falan daha aldı. depoya gıden borular da tam doldu yani ben oyle dusundum 5 lıtrede borularda tutuyo demekki. yada yanlış mı dusunuorum hiç deneyen yok mu ki sitede. yada kazıklanıomuyum:) iki kere denedim aynı yerde iki kerede 60 lt aldı.
seat verılerını paylasıyorum kendı sıtesınden aldım Yakıt Tankı Kapasitesi (lt) 55 dostum sanıyorumkı kazıklıyorlar cunku bende tabanca attıktan sonra agzına kadar dolduruyorum bır ıkı lt daha alıyor daha almıyor ve 55 lt gelıyor senın benzın aldıgın yerın benzınındede ltresındede sıkıntı var senın yerınde olsam depoyu sonuna kadar kullanırım aynı benzınlıkten benzın alırım eger gene sana 60lt gosterırlerse fısını al resımlerını cek ve 55lt depoluk araca 60kusur lt benzın nasıl koyduklarını sorgula derım sana
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Beğeniler
87
Yaş
28
#10
Arkadaşımda farklı bir araç vardı yazılım güncellemesi yapıldı sanırım yalan soylemeyeyım şımdı az degısme olmuştu