Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

aux sorunu

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında mesut05 tarafından paylaşıldı.

  1. mesut05

    mesut05 SCW Üyesi

    44
    83
    18
    merhaba arkadaşlar leon aracımda media bölümden aux bağlantısı çıkmıyor sisteme işlenmemiş gibi görünüyor bu konu hakkında bilgi sahibi lan varsa yardımcı olursa sevinirim keyifli forumlar herkese.
     
  2. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.804
    5.628
    113
    Aux girişine telefon yada başka birşey bağladınız mı direk geçiş yapıyor olabilir

    kurye ile elden teslime verildi
     
    Bunu beğendi. mesut05 bunu beğendi.
  3. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Mehmet abinin de dediği gibi aux girişine telefon yada bi mp3 çalar bağlamazsan görmez


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. mesut05 bunu beğendi.
  4. mesut05

    mesut05 SCW Üyesi

    44
    83
    18
    Mehmet abi dediğiniz gibi yaptım aux kablosunu telefon algılıyor ama araç ekranında media bölümünde aux yazısı çıkmıyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. memet_one bunu beğendi.
  5. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Araç kaç model


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. mesut05 bunu beğendi.
  6. mesut05

    mesut05 SCW Üyesi

    44
    83
    18
    2015 model


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Bence servise götür bilgi al garantisi var sonuçta


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. mesut05 bunu beğendi.
  8. mesut05

    mesut05 SCW Üyesi

    44
    83
    18
    Aynen öyle yaparım bugün teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.804
    5.628
    113
    Belki güncelleme yapılması gerekiyordur yada tanımlama veya kablosunu arkadan takmayı unuttular herşey olabilir servise gösterin işiniz garanti olsun

    kurye ile elden teslime verildi
     
    Bunu beğendi. mesut05 bunu beğendi.
  10. mesut05

    mesut05 SCW Üyesi

    44
    83
    18
    Teşekkürler Mehmet abi servis yolu göründü anlaşılan


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. memet_one bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş