Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Aslanım Gitti

Konu, 'Sohbet' kısmında prolcay tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Merhaba Arkadaşlar,

    Leonumu çok üzülerek sattım. Tabi plan satıp tsi almaktı ama bazı sebeplerden dolayı alamıyorum.
    şimdilik 15bin tl lik bir araç alıcam. tabi içimdeki leon ateşi henüz sönmüş değil. umarım en kısa sürede tekrar leona dönerim.

    şimdi seat ım yok diye forumdan uzak kalmıyorum çünkü burası sadece bi otomobil forumundan çok bir arkadaş buluşma yeri gibi oldu benim için.

    bu arada ankara orgranizasyonuna katılamadığım içinde ayrıca çok üzgünüm.
     
  2. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    sıkma canını olcay araba bahane burda :D umarım en güzeline binersin
     
  3. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    hayırlısı olsun benim 15 binliraya ne alalım konusu belki sana fikir verir
     
  4. kamilaltun

    kamilaltun SCW Üyesi

    438
    80
    28
    düzelir enkısa zamanda inşallah herşey...
     
  5. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Aslan gider kaplan gelir abi :) Allah gönlünüze göre versin o zaman leon u unutursun işte :D
     
  6. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    hayırlısı olsun olcay eninde sonunda istediğini mutlak alıcan Allahın izni ile..forum adına böyle düşündüğün için çok teşekkürler
     
  7. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Leon benim için hep önemli bir araçtı.
    ama şimdi anlıyorumki sadece bir araç olmakla kalamamış burdaki herkezle tanışma fırsatı sağlamış.

    bu arada atilla sanırım 15 bine leonu unutturacak bi kaplan bulamayız.
    ama sanırım leondan az yakan bi araç bulabililrsek en azından benzinciyi unutturacak bi araç bulabilriz :)
     
  8. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    Hayirlisi olsun abi. Tsi da az yakiyor denmez hani :)
     
  9. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    muhtemelen az yakmıyodur zaten tsi lede az yaktıramazdım ben :)
     
  10. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    leonu sattıni tsi ile yine leonu alacan. benim 3. leonum ve artık doydum diyebilirim. foruma gelince, arabam traktör de olsa buradan kopacağımı sanmam. şahsi fikrimdir, ben arabamı satarsam çok daha üst sınıf ama alt model araçlar daha fazla ilgimi çeker oldu leondan sonra.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş