Artık Saçmalayan Bi Discovery 3.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Artık Saçmalayan Bi Discovery 3..

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Beğeniler
54
Yaş
35
#2
yapıcan evin önüne bir rampa park sorunu falan kalmıyacak :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#5
Benim arkadaşta var bu tarz bi jip ama mercedes o, böyle çok küt bir jip, Sarıyer tepelerinde kalanları çekiyo jipiyle kar yağınca, sevabına :D
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Beğeniler
54
Yaş
35
#6
puahhaa Melih bu ne demek :D "çok küt bir jip"

Merso G serisidir muhtemelen.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#7
Benim arkadaşta var bu tarz bi jip ama mercedes o, böyle çok küt bir jip, Sarıyer tepelerinde kalanları çekiyo jipiyle kar yağınca, sevabına :D
G-400 falan mı yavru..
velakin o jipler nedense anlamadığım bi şekilde pahalı aranı iyi tut sen en iyisi.. :D :D
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#8
puahhaa Melih bu ne demek :D "çok küt bir jip"

Merso G serisidir muhtemelen.
Küt bişey işte hacı ne "debeştiriyosun" :D

G-400 falan mı yavru..
velakin o jipler nedense anlamadığım bi şekilde pahalı aranı iyi tut sen en iyisi.. :D :D
Aynen yavrucum g-400'müş şimdi google'dan baktım. O arkadaşta başka jipler de var böyle safari tarzı şeyler yapıyo =) tecribeli bu konularda.
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#10
Bu arada g-400mü ne işte onun bir motor sesi var ki ne sen sor ne ben söyliyim :d



edit: dogru diyosun :D