Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

arkadaşlar yardım edermisiniz

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında clascocuq tarafından paylaşıldı.

  1. clascocuq

    clascocuq SCW Üyesi

    459
    29
    28
    arkadaşlar yardım istediğim konu ben arabayı ilk aldığımda ön kaputta üste doğru plastiğin orada ufak bi göçük vardı orayı düzeltirip lokal boya yaptırdım . gecen zamanda tam plastığın baslağı yerde boya atması meydana geldi. oto kinge gıttım gösterdim plastik kısmın cıkartılıp yapılması gerektiğini yoksa aynı şeyin meydana geleçeğini soyledı . ne yapmamı önerirsiniz komple kaputu boyatsammı yoksa o plastık kısmı cıkartıp sadece o kısmı yıne lokal mı yaptırsam. komple boyatsam ılerde aracı satarken sorun olurmu ufacık bişey ama canımı sıkıyo.
     
  2. swotr

    swotr Misafir

    satarken almayan almasın valla.. benim gözümü rahatsız eden bir şey varsa, boyatırsam, bi gün satınca sorun olur mu diye hiç düşünmüyorum açıkcası :) arabayı satmak için, altımda emanet gibi binmiyorum yani :)
     
  3. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    ben ufacık cızık oldumu boyatıyorum sonucta bı ton para verıp araba alıyosun bıde benden sonra alacak adamın keyfınımı dusunecegım ıcın nasıl rahat edıyorsa ole yap arac su anda senın altında
     
  4. clascocuq

    clascocuq SCW Üyesi

    459
    29
    28
    tabiki doğru söylüyosun.ama bostancıda bı ustam var eli düzgün güzel işçiliği vardır.ona plastik kısmı cıkartırıp tam o dip kısmı lokal yaptırıyım.
     
  5. tilda

    tilda SCW Ladies SCW Ladies

    30
    0
    6
    Eğer plastiğin boyanması çok içinize sinmeyecekse satarkenki fiyattan biraz ödün verip kaputu boyatabilirsiniz. Alıcısı kaçabilir biraz, ben araba bakarken bizimkiler kaputu boyalı araç aldırtmamışlardı örneğin... Güvenmek zor :)

    Kaputu boyatmaya karar verirseniz en azından kaputun öncesi, boyamadaki hali ve sonrası şeklinde tarihi bulunan fotoğraflar çekmenizi öneririm :)
     
  6. clascocuq

    clascocuq SCW Üyesi

    459
    29
    28
    öle yapıcam zaten fotolarını cekicem.alan arkadaşın içi rahat olur belki.
     
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    hiç kimsenin içi rahat olmuyor foto bahane..valla gömülüyorlar pazarlığa...owwww diye başlayan cümleler adamı deli ediyor
     
  8. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    :D
     
  9. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    bu yazılanlar kanıt olur foto ne hacet:)
     
  10. clascocuq

    clascocuq SCW Üyesi

    459
    29
    28
    :)
     

Sayfayı Paylaş