Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Arkadaşlar SKODA FABİA RS 2012 alma arifesindeyim yardım

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında ertuğrul tarafından paylaşıldı.

  1. ertuğrul

    ertuğrul SCW Üyesi

    154
    12
    18
    arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu bana fiyatıyla ve kasasıyla muhtemel en uygun aracın fabia rs olması gerektği düşünüyorum sizin bu araçla ilgili fikriniz varmı?tanıdığnda olan binmiş sürmüş olan filan
    bu arada kayseride bi polo gti bi cupra vardı bide fabia rs olcak inş:))
     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Hayırlı olsun ben showroom da inceledim beğendim gayet güzel bir araç bunun dışında motor ve güç olarak cupra ve gtı la aynı güçte aynı motora sahip...:eek:key:
     
  3. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    Mavi renk beyaz jantli yere yakin bi RS muthis olur
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    yere yakın bir rs görmedim şimdilik sende görmek kısmet olsun..
    fiyatı nedir
    ibiza cupraya göre..
     
  5. ertuğrul

    ertuğrul SCW Üyesi

    154
    12
    18
    abiler teşekkür ederim fiyat 51.300 ama bişeler yapmaya çalşcam kredidede yardım etmeye çalşcaklar cupra ise 58 felandı bütçemi iyice aşıyor tpolo gti ise tmm güzel araç ama kredi olanaklarını bana göre çok zor ve forumlarda okudum gtlarda yağ yakma srunları çıkıyormuş sıfır motor taktıran olmuş garantiden bi sıkıntı var yani ama en hızlısı gti tbyki
     
  6. freesezar

    freesezar SCW Üyesi

    1.342
    282
    83
    yağ sorunu cupra-boca da da vardı galiba fabia da aynı motor onda da vardır kontrol ettikten sonra sıkıntı olmuyo bende bile eksiltiyo :)
    hayırlı olsun inş alırsın
     
  7. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    Bak o sati cupranin sahibinden uzak dur arabafan sogutur seni sen 3 un den birini al temiz temiz kullan... Yok yag yakiyormus yok dsg den tikirti geliyormus takma hic 4 4 luk insan olmadigi gibi 4 4 luk arabada yoktur
     
  8. ertuğrul

    ertuğrul SCW Üyesi

    154
    12
    18
    haklısınız abiler ya valla aslen tip olarak gönlüm cuprada zafa isimli arkadaşın aracı süper duruyo iç mekan kalitesi olarak gti ama gelecek kaygımdan dolayı aklım vrs de geniş die:)
     
  9. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    Ben hep ileriye donuk bakarim..bi skoda rs i elden cikartmak vardir bide polo gti yi..farkli bir arac fabia rs ozellikle klasik yesili ve siyah jantlariyla ama benim hep kalbimde polo gti yatar :) hayirlisi olur insallah
     
    Bunu beğendi. yukcell88 bunu beğendi.
  10. emre_

    emre_ SCW Üyesi

    68
    13
    8
    olmayan birşey olması anlamında süper seçim rs :)
     

Sayfayı Paylaş