arkadaslar leona jant yerine yay?? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

arkadaslar leona jant yerine yay??

E_G_E

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
1,182
Beğeniler
133
Yaş
27
#1
arkadaslar jant almaktan vazgecmıs gıbıyım neredeyse cunku bıraz arastırma yapınca gercekten ögrencı bı ınsan ıcın buyuk bır para ayırmam gerekıyor): ben de onun yerıne seat tan gıdıp 3 cm daha kısa yay alıyım dıyorum daha arastırmadım tabı spor yay sattıklerını bılıyorum ama kac cm onu bılmıyorum hem arabamın orjinallıgı bozulmucak hem de daha bı sportıf gorunucek bana bu konuda bı yardım edermısınız ???
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#2
seat sport yayları işini görür 35mm lik aracına çok yakışır zaten jant ın var yayı alırsın sonrada jant vs gelir zaten
 

E_G_E

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
1,182
Beğeniler
133
Yaş
27
#3
yani benecede cunku suanda babama dersem bana 5000 tl ver jant alcam dıye arabamı satar walla :D o yuzden bende az bır butceyle arabamı alcaltırım 16 lık jantlarımla devam ederım belkı daha sonra jant alırım ama ıste daha tam bellı degıl napıcagım ...
 

emrah.style

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
397
Beğeniler
4
Yaş
31
#4
bencede yay alabilirsin. ben de yaymı yoksa jantmı kararsız kalmıştım fakat maliyet konusunda müsait olamadığımdan dolayı yay olayına girmeye karar verdim. atatürk oto sanayide tanıdık esnaf bi abim vardı ona danıştım, yay almaktansa orjinal yayları kısaltalım demişti. orjinal yaylarıda presle basa basa kısaltıyolar. üstelik kaç cm istersen o kadar kısaltıyolar. sağlıklımı dersen valla o konuda pek bi sıkıntım olmadı şu ana kadar. sadece yaylar sertleşiyor, sarsıntı çoğaldığı için hafif konfor azalıyor.. ben bunu göze aldım çünkü duruşu çok tatlı oluyor :) aslında yeni yay alsanda durum aynı, konfor yine azalıyor, ama daha fazla para harcıyorsun, karar senin. :eek:key:
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#5
5lik guzel bir yay alman yterli olur aracin ustundeki jantlarin ebatlari buyuk olmadidigindan konforda kayip yasamassin ayrica 3,5luk yay alsan pisamn olursun en iyisi 5lil almak aracin duruu degisir cokta guzel durur
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#7
ben 5 lik yay kullanmış birisi olarak kesinlikle tavsiye etmiorum o ön tekerler çamurluğa girio sanki 16lık jantta hadi 18 ince yanak olsa nese ama kesinlikle tavsiye etmiorum 35mm lik mükemmel oluyo
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#9
3 luk ıcın bosuna para verme 5 lık al goruntu olarak hem daha ıyı olur hemde sonrasında 3 lugu satıcam dıye bos yere beklememıs olursun.5 lık satması 3 lukten daha kolay aklında bulunsun kımse leylek kullanmak ıstemıyor:)
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
59
Yaş
29
#10
bu sitede 3.5 luk takanlar bir süre sonra satıp 5 e geçtiler..ilk birkaç gün alışma süreci olur sonra zaten dikkatli kullanmaya başlarsın ve sıkıntı olmaz..kesinlikle 5 cm al derim.16 jantlarla harika olur
 
Üst Alt