arka sol tekerlekren gelen metal sesi yardım??? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

arka sol tekerlekren gelen metal sesi yardım???

rüzgar

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
282
Beğeniler
37
#1
sol arka tekerlekten hafif metal sesi geliyor sebebi ne olabilir aracım 2010 ???
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#3
diski koruma sacına bişi sıkışmış olabilir..
gerçi nası bi ses bilmiyorum ama oraya taş vs. bişi sıkıştığı zaman egzost yere sürtüyomuş gibi ses yapar..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#4
disk muhafazası diske sürtüyo olabilir balata arasında sürtünmeden geliyo olabilir o olmadı porya bilya bozuk olursa yaparki aracınız yeni bence muhafaza sacı yamulmuş ve diske sürtüyo büyük ihtimal....
 

rüzgar

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
282
Beğeniler
37
#5
yarın servise göstereceğim ama çok can sıkıcı bir ses.sanki tel sıkışmış gibi bir ses.sağolun dostlar
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Beğeniler
13
#7
Balataların gergi teli gibi parçaları var. İncecik parçalar. Onlar kopup aralara sıkışabiliyo bazen. Balataların sökülüp bakılması lazım.
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,093
Beğeniler
5,562
Yaş
54
#9
acil git servise..porya bilyasıda olabilir.