Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Arka Koltuk ortası Kolçak

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında emreee86 tarafından paylaşıldı.

  1. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    31
    14
    8
    herkese hayırlı günler .. aracımın arka koltuk ortasına Kolçak yaptırmayı düşünüyorum estetiği bozar mı ? Düşüncelerinizi almak istedim. Allah a emanet olun hayırlı Bayram'lar
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  2. Emree3825

    Emree3825 SCW Üyesi

    130
    82
    28
    bence gereksiz araç servisten çıktığı kadar orjinal ve sağlam olmuyor görüntüyüde bozar tahminimce sonradan öne takılanlar çok kaba duruyor şahit olduğum araçlarda
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  3. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    31
    14
    8
    Teşekkür ederim bende ikilemde kaldım aslında
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. Emree3825 bunu beğendi.
  4. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Donamımı yüksek araçlarda hala arka koltuğa koymuyorlar ya helal olsun valla. Tamam baz donanıma koyma ama diğer donanımlara koy ya da opsiyon yap kardeşim.
     
    KİREÇ ve emreee86 bunu beğendi.
  5. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    145
    101
    28
    opsiyon olarak fr da var 500 tl ama style da varmı bilmiyorum benim aracım fr plus paket geliyor onda var dedi satış danışmanı seatin sitesinde araç oluşturmaya girerseniz orada da görünüyor.
     
    Bunu beğendi. #ismail bunu beğendi.
  6. murlent

    murlent SCW Üyesi

    11
    14
    3
    benim aracın koltuklarında herhangi bir opsiyon yok yani standart versiyon ama arka kol dayama orjinalden var. seat bunu neye göre koyuyor anlamadım doğrusu.
     
  7. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Demek koyuyorlar. Güzel birşey...
     
  8. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    145
    101
    28
    aynen bencede güzel.arkada yolcuları düşünmek lazım belki saçma gelebilir ama sırf arka havanlırma yok ve orası odun gibi diye astra dynamic otomatik araçtan vazgeçtim.Sen anahtarsız giriş çalıştırma ve şerit takip asistanı gibi birçok özellik koy ama arkadaki yolcuları düşünme.odun gibi boş dursun artı bagajıda leondan küçüktü 2,5 aylık bebeğim var artık polom yetmiyordu bagaj hacmi olarak.FR çok mantıklı geldi
     
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  9. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    31
    14
    8
    Kesinlikle öyle abi ya şaşırdım aldığımda hatta şok oldum
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. #ismail bunu beğendi.
  10. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Bende başka markaya ait bir araba var. Onda arka için kolçak var. Çok kullanmıyoruz ama ister istemez lazım olunca açmak güzel oluyor. Özellikle bizim çocuk arabaları için kullanıyor
     
    KİREÇ ve emreee86 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş