arka dingil :( | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

arka dingil :(

uquR

Kayıtlı Üye
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
1,258
Beğeniler
225
Yaş
26
#1
Selamlar olsun öncelikle ...
bildiginiz üzere kaza sırasında arka sag taraf dingil yamulmuştu sanayide düzelttirdik iyi hoşta ben bu teker icerde diyorum adam miilyarlık makinaları buraya basamı koyuyoruz biz diyor gözle yapacaksak falan dedi neye dayanarak ölçü verdin sen buna diyom sacmaladı velhasılı araba arkadan bakınca tekerin üzeri iceri dogru yatık duruyor ilerde resimleri ekleyecem bide su terazısi koyup bakacam ne kadar bi yamukluk var ...
Sıfır Arka dingil fiyatları nedir bileniniz varmı acaba ? resimleri sonra ekleyecem... sağolun
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#2
Kaza ne zaman yaptın uğur geçmiş olsun..
 

s.aydin

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
220
Beğeniler
47
Yaş
34
#4
Uğur geçmiş olsun bu ara yaylaya git gel yapıyorum malum Mersin sıcağında forumu doğru düzgün takip edemiyoruz. Sağlığın yerindeyse mal önemli değil...
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#5

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#6
uğur tamponcu aliye baktınmı ordan bir fiyat al bence
 

uquR

Kayıtlı Üye
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
1,258
Beğeniler
225
Yaş
26
#7
Yeni gördüm Uğur çok geçmiş olsun.. üzüldüm ama mala gelsin diycen abicim nabıcan umarım hallolmuştur..

En son halini eklede bi bakalım.. bu arada kaç paraya mal oldu bu işlemler ve bu kaza ya göre bence hiç bişey yok arabada verilmiş sadakan varmış..
biraz öyle oldu selçuk abicim 900 lira tuttu ...
uğur tamponcu aliye baktınmı ordan bir fiyat al bence
ugramadım abi ama ugrayacam en kısa zamanda arabayı götürecem zaten yaptıgınız dingile bakın sizin gibi olmus diyecem :)
 

uquR

Kayıtlı Üye
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
1,258
Beğeniler
225
Yaş
26
#9
resimler geç oldu ama kusura bakmayın iş güç anca çeke bildim ....


Uploaded with ImageShack.us
ön tamponda ufak defek cizikler mevcut sol sis lambası yeri kırık oralara sis lambası taktıracam hazır açılmışken :D


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

çizikler böyle komple bi boya koruma şart oldu kapanır inşallah :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

sağ arka tekere dikkatli bakın


Uploaded with ImageShack.us


Bu tekere bakan Rot balanscı mı dingil yoksa arka tekeri demirmi dingil çözemedim derdimi anlatırken ben yamauk diyorum adam ölçüsü tamam işte on numara duruyor teker diyor göz var nizam var dedim bumu düz diyom düz diyor adam daha bana göz nizam bunlarda yok galiba :) bide siz bakın hele teker Allah var düz duruyor demi ?


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

adam düzgün oldugu üzerinde ısrar edince kendimde bir seyler aramaya bile başladım


Uploaded with ImageShack.us