Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Aranıyor: Leon Beyaz, Gri, Siyah...(1.6, 1.4 TSİ)

Konu, 'Arıyorum' kısmında mech41 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. mech41

    mech41 SCW Üyesi

    14
    0
    1
    Arkadaşlar az kilometreli yüksek modelli leon arıyorum 30 civarı fiyatlarda.
    Motor olarak 1,6 yada 1.4 tsi düşünüyorum kullanmadım ama 1.6 ve 1.4 tsi kullanan arkadaşlar aralarında ki fark hakkında bilgi verirlerse sevinirim. yakıt, performans arıza çıkarma vs. gibi.
     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    ikisi arasında bi seçenek istiyorsan kesinlikle performans ve yakıt ekonomisi olarak 1.4tsı almalısın ekonomi ve performans malesef 1.6larda yok.... hem çok yakıyor hem zayıf kalıyor...
     
  3. mech41

    mech41 SCW Üyesi

    14
    0
    1
    Teşekkürler Serhat, turbo olması bu özellikleri katması lazım doğal olarak ama tabi verimli olup olmadığını en iyi binen bilir.
     
  4. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Acele etmezsen güzel bişi denk gelir kanımca...
     
  5. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    Çok çok ekonomi istiyorsan 1.6 alıp LPG takarsın ama ekonomik olsun istediğimde basatım dersen 1.4TSI. 30000TL civarı zor ama düşük km li yüksek modelli TSI. Gitsin ama daha ekonomik olsun dersen 1.2TSI tavsiye ederim. Hatta benimkini sana satayım ben 1.2TSI ya da dizel alayım =)
     
  6. aybarsdnr

    aybarsdnr SCW Üyesi

    2.684
    58
    48
    1.6 ya yapılacak en güzel şey ya lpg ya da satmak..ben ikisinide yapamadım daha ama 1.6 tercih etmeyin derim
     
  7. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    yaa şu 1.6 ları neden kötülüyorsunuz gayet güzel araç nesi var biraz yakıyor okadar mis gibi atmosferik işte
     
  8. mech41

    mech41 SCW Üyesi

    14
    0
    1
    ekonomik olmasını isterim ama hem çok yakıp hemde gitmiyorsa o zaman düşünürüm. Bu yüzden 1.4 tsi istiyorum. Düşük km istiyorum ama 10-20 bin olmasa da olur 40-50 bin olabilir araç sorunsuz olsun yeter. Sıfırı zaten 40 bin lira 30-32 bine temiz birşeyler çıkar sanırım. Aracın hakkında bilgi verir misin ? ne kadar istiyorsun birde
     
  9. alpeR

    alpeR SCW Üyesi

    26
    0
    1
    dizel düşünürsen benim Leon halen satılık...
     
  10. mech41

    mech41 SCW Üyesi

    14
    0
    1
    araç hakkında bilgi alabilir miyim ? ve en son istediğiniz fiyat
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş