Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Araçtan Gelen Rahatsız Eden Ses

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında EmirP tarafından paylaşıldı.

  1. EmirP

    EmirP SCW Üyesi

    302
    265
    63
    Herkese merhabalar yaklaşık 2-2,5 aydır arabamın sağ ön tarafından sanki torpidonun oradan birşey çarpıyormuş gibi bir ses geliyor. Torpidonun içini kaç kere boşalttım denedim sağ kapı saklama gözünü boşalttım denedim fakat ses kesilmiyor. Herhangi gevşeyen bir yerde göremedim. Daha önce başına gelen oldu mu? Tahmin yürütebilir miyiz neresi olduğuna dair?
     
    Bunu beğendi. asi_mavi1907 bunu beğendi.
  2. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.532
    5.834
    113
    bozuk para veya benzer bı cısım kaçmış olabılırmı kalorifer peteklerınden falan ?
     
  3. EmirP

    EmirP SCW Üyesi

    302
    265
    63
    @dadaş34 abi hic tahmin edemiyorum ne oldugunu gercekten cukurlarda filan geliyor genelde

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.532
    5.834
    113
    kardeşim bi polen fitresını söktür baktır yakınlarda balata falan degiştinmi?
     
  5. faw13

    faw13 SCW Üyesi

    621
    370
    63
    kapı panellerinin sökülüp bakılması gerekebilir, kablo sabitleyen klipslerden biri falan düşmüştür belki, ya da metal bir parça serbest sallanıyordur bir yerlerde, torpido kapağını indirip kontrol edin isterseniz, gerçi ibizanın kolay iniyor mu bilmiyorum, honda'da yanlardan bastırınca komple açılıyordu, leonda denedim hiç banamısın demedi, vidalı, kapıyı açıp konsolun yanındaki kapağı söküp vidayı çıkarmak vs vs vs gerekiyor sanırsam :D
     
  6. EmirP

    EmirP SCW Üyesi

    302
    265
    63
    yok abi daha 9binde araba servise girmedim
     
  7. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    merhaba emir.klima açıkken mi oluyor..bana sanki kalorifer motorundan geliyor gibi geldi.cunku torpidonun arkasında kalorifer motoru var :) kalorfier motoruna bağlı bir cok kablo hortum vs zımbırtı cok biri gevşemiştir cukura girince ses yapar...oraya baktır hem sökülmüşkende temizlettir sinekten geçilmez şimdi :) ayrıca kalorifer motorunu ii bir elektrikci ustası bakar bilgin olsun diğerleri para telaşındadırlar. gerci garantisi var servisde bakılır
     
  8. EmirP

    EmirP SCW Üyesi

    302
    265
    63
    Eylul ayinda zaten 1 sene oluyor mecburen servise giricem orada gosteririm artik. Klima acikkende kapaliykende oluyor.

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  9. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    şimdi onun testi zor olur.sırf sesi anlamak içinde cukura girilmez :) ben kalorifer motoru diyorum.ve bazı ustalar konsol yani göğüslük sökülecek istekde bulunabilir.servisde diyebilir.torpido gözünden onun için kapak yapmışlar.ordan baktırırsınız.sizde kolaylıkla sökebilirsiniz kapağı sökün arkasında ne olup bitiğini ne var ne yok ışıldak el feneriyle gözlemleyebilirsiniz.
     
    Bunu beğendi. EmirP bunu beğendi.
  10. EmirP

    EmirP SCW Üyesi

    302
    265
    63
    Cok tesekkurler bi deniyim onu

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş