Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

aracına TTS gostergesi takmak isteyen??

Konu, 'Sohbet' kısmında SİMON tarafından paylaşıldı.

  1. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
  2. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    Şemun hangi seatla uyumlu bu TT kadranı ki? Kesip biçmeden uymaz gibi geliyor bana.
     
  3. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    çok para yahu
     
  4. GÖKHAN33

    GÖKHAN33 SCW Üyesi

    1.948
    26
    48
    leona falan nasıl uygulanabilirki bu :S
     
  5. glenfiddich

    glenfiddich SCW Üyesi

    1.136
    0
    36
    citten cok para 300 kusur kargosu ıvırı zıvırı 1 liraya geliyo bi elektrikçide hiç almazsa bunu takmaya bi yevmiye ister. o iş bizi aşar:D
     
  6. leoni

    leoni SCW Üyesi

    278
    0
    16
    leon tts ? yok ben tutmadım bu işi.
     
  7. GÖKHAN33

    GÖKHAN33 SCW Üyesi

    1.948
    26
    48
    :D...bu arada imzan iyiymiş abi:D
     
  8. AHMET1907

    AHMET1907 SCW Üyesi

    815
    14
    18
    Bence bu eskiyede yeniyede uymaz
     
  9. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    gereksiz harcama gibi geldi bana. leon leonluktan çıkacaktır bunla iyice.
     
  10. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    abı gecen nette bı resım buldum bu gostergeyı 1p leona uygulamıslar muthıs duruyordu...
     

Sayfayı Paylaş