Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

aracımdaki ufak tefek sorunlar

Konu, 'Teknik Destek' kısmında allyouwar tarafından paylaşıldı.

  1. allyouwar

    allyouwar SCW Üyesi

    171
    57
    28
    Merhabalar sizlerin tecrübelerinden faydalanarak gerek sonradan oluşan gerekse aracımda aldıktan sonra farkettiğim bi kaç küçük soruna yardım isteyeceğim ,

    - Aracın anahtarının uzaktan kumandası çalışmıyor,pil yada chip problemi değil, bi anahtarcıya götürdüm 125 lira fiyat cıkarttı chipi baska yeni bir anahtara takıcak kapılar ve bagaj açma kapama yapıcak (orjinal anahtarda bagaj açma kapama duğmesi yok). Fiyat biraz fazla geldi bana normalmidir acaba_?

    - Malum aracım 2004 model dolayısıyla iç kısımlarda bazı yıpranmalar var torpido tutamağı takılıyor mesela, vites kolunun derisi yıpranmış gözüme batıyor sürekli :)) , araçtaki bardaklık sıkışmış geçen açtım mekanizması bozulmuş,nerede bulunur bu tip parçalar?

    değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkuler...
     
  2. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    anahtar için fiyat çokda fazla değil bence diğer ürünleri çıkmacılardan temin edebilirsin. ve vites körüğü olayı ise hazırlarıda satılıyor döşemecilerde de 2 dk da yaptırabilirsin ben geçen gün hanım arabası palio için aldım 10 tl
     
  3. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Anahtarcı neyi bozuk bulmuş ben onu anlamadım ? Uzaktan kumanda çalışmıyorsa içindeki devre bozuluyor zaten.Komplike bir durum yok anahtar üzerinde.Benim mk1 leonum vardı.Anahtarları aynı ibiza ile.Benimkisi pil takıcam derken muhtemel bozulmuştu.Serviste başka bir anahtarın adaptasyonunu yaparak kontrol etmiştik usta ile benim anahtar sorunluydu ve doğuştan 150 lira fiyat vermişlerdi.Senin gittiğin anahtarcı senin anahtarındaki devreyi sağlam buluyorsa sorun nerede ? Öncelikle servise git ve adaptasyon yaptırmaya çalış.Başka arabanın anahtarıyla adaptasyon da yaptır.Belkide konfor ünitesinde sorun vardır.

    Arabanın içindeki çalışmayan aksamları servisten sipariş edeceksin,ya da her bir şeyi bulabileceğin bir çıkmacı varsa ona başvurcaksın.Ankarada çıkmacı bilemediğim için bir şey diyemicem.Vites körüğü de topuzu da kaplatılabilir basit iş.
     
  4. allyouwar

    allyouwar SCW Üyesi

    171
    57
    28
    açıkçası sorunu bende tam olarak anlayamadım, ancak anahtarcı da eleman devreyi alıp başka bi anahtara taktı sorunsuz çalıştı devre çalışıyor yani,benim anahtarda sorun oldugunu soyledı anahtarda ne gibi bir sorun olabilirki, tuşlarmı basmıodurki nedir anlayamadım...


     

Sayfayı Paylaş