Aracım rönalti de tekliyor | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Aracım rönalti de tekliyor

Konu, 'Teknik Destek' kısmında Ozn tarafından paylaşıldı.

  1. Ozn

    Ozn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba arkadaşlar aracım rönalti de tekliyor sanki öksürüyor gibi çekişinde gidişinde hiç bir problem yok ilk çalıştırdıgımda soguk iken tekliyor neden ola bilir yardım edin lütfen
     
  2. Pasha60

    Pasha60
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    Valla kardeşim benim arabada da rölantide iken durduğu yerde bi hırıltı vardı direkt servise gittim "siz daha önce farketmemişsinizdir normaldir" dediler anlamadım gitti konuyu açtığın iyi oldu bende merak ediyorum.
     
  3. Ozn

    Ozn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    Valla anlamadım kardeşim bende 1.6 tdi dizel araç 75 bin de araç 2011 model sabah çalıştırdıgımda bazen motorda sanki birşey sürtüyor öksürüyor sanki araç hava alamıyormuş gibi oluyor gidişinde hiç bir problem yok
     
  4. OMERFARUK

    OMERFARUK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    343
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    63
    bende de oluyor ısınınca geçiyor,bujilerden yada kirli yakıttan olabilir.
     
  5. Ozn

    Ozn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    Shell nitro + kullanıyorum full save tarzı yakıt hiç kullanmadım
     
  6. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.604
    Beğenileri:
    5.603
    Ödül Puanları:
    113
    tdi yeni nesil motorlarda öle start stop çalıştır bas gaza mantığınla kullanılan otomobıller değildir.çalışırkende kapatırken de beklemek farz :) soğuk havalarda normaldir malum mazot donma tehlikesi gecırıyor....yakıt pompan arızalı olabilir....yakıt filtren tıkalı olabilir...cunku gaza basınca bunlara yük biniyor
     
    Bunu beğendi. pilli bunu beğendi.
  7. Pasha60

    Pasha60
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    @kirlisakal abi benim araba daha iki aylık 3000 km'de bendede aynısını yapıyor ama marşa basar bazmaz kalkıyorum beklemiyorum ben hiç :p
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  8. Ozn

    Ozn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    Valla ben her çalıştırmam da 2 dakika beklerim her stop ettigimde 2 dakika beklerim bir ara dpf derdim vardı biliyorsun abi bana bir ürün önerdin onu aldım boş depo koydum üstüne mazot fulledim shell den nitro + ondan mı oldu acaba anlamadım ki
    --- Mesajlar birleştirildi, 4 Mart 2016, İlk Mesaj Zamanı: 4 Mart 2016 ---
    Ve bu havada mazot donmaz her halde karın altonsa böyle bir problem yoktu bence başka bir sıkıntı var
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  9. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.604
    Beğenileri:
    5.603
    Ödül Puanları:
    113
    dpf fazla kurum bağlamışsa anca temizlenir..yuksek devirlerde kullanın,kısa mesafelerde dur kalk sizi rahatsız edecektir...bana göre bişiciniz yok arabanız maşallah..yakı filtresini ihmal etmeyin orjınal tavsiyemdir
     
  10. Ozn

    Ozn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    abi yapma böyle bir sıkıntı yoktu araçta marşa bastımı ısınınca kedi gibi oluyordu şimdi aracı çalıştırıyorum bekliyorum araç öhüm öhüm gibi öksürüyor sanki tekliyor gaza basınca gidiyor dahada öksürmğyor ilk çalıştırdıgımda yapıyor onu
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş