Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

araçç alıcam yardım edermisiniz

Konu, 'Toledo' kısmında muscob_70 tarafından paylaşıldı.

  1. muscob_70

    muscob_70 SCW Üyesi

    5
    0
    1
  2. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Temiz bir araca benziyor... bir de kendin ekspertiz yaptır derim... biraz da pazarlıkla alabilirsin... şimdiden hayırlı olsun...
     
  3. muscob_70

    muscob_70 SCW Üyesi

    5
    0
    1
    babamda 2004 stella var hocam zaten bildiğim bi araç ama fiyatı normalmi sizce signolar biraz daha fazladır die tamin ediyordum
     
  4. MEHMET TOLEDO

    MEHMET TOLEDO SCW Üyesi

    23
    19
    3
    Fiyat bence normal.arkadaşin dediği gibi kendin expertize bir sok. Km araştirmasini yap derim araç fotolardan güzel gözüküyor. şimdiden hayirli olsun.
     
  5. muscob_70

    muscob_70 SCW Üyesi

    5
    0
    1
    araç elazığda erzurumdan gidicem yarın bilmediğim bi ustaya fln güvenememde seat servisi vardır değilmi elazığda
     
  6. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.524
    5.828
    113
    Araç diri duruyor topragım kaçırma pazarlık payıda vardır illaki hayırlısı olsun


    HAYIRLISI BE GÜLÜM ;)
     
  7. muscob_70

    muscob_70 SCW Üyesi

    5
    0
    1
    araç benimde hoşuma gitti hocam büyük ihtimallede bi sorun çıkmazsa alıcam fakat elazığda seat servisi gözükmüyor ekspertizi nerede yaptırabilirim elazığda bi bilgisi olan varmı acaba
     
  8. yukcell88

    yukcell88 SCW Üyesi

    1.521
    550
    113
    Malatya'da... Elazığ-Malatya 1 saattir...
     
  9. alayinarest_70

    alayinarest_70 SCW Üyesi

    73
    8
    8
    Öncelikle siteye hoşgeldin Abicim :)
    Araç fotolarda güzel duruyor ama ilan tarihi biraz eski ara görüş istersen ilan sahibiyle önce daha sonra ekspertiz km kontrolü vs yaparsın haberleşelim konuyla ilgili olarak ;)
     

Sayfayı Paylaş