Araç sorgulama yardım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Araç sorgulama yardım

Konu, 'Sohbet' kısmında Pascal tarafından paylaşıldı.

  1. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar aracımın durumu hakkında online bilgi alabileceğim sitenin linkini yollayabilir misiniz?

    ben ararken bunu buldum ama istediğim bilgilere ulaşamıyorum burdan: https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp

    benim merak ettiğim filmden ceza yedikten sonra aracımın durumu, çünkü ceza yedikten sonra beni muayeneye sevketmediler, yada her hangi bir işlem yapmamı da söylemediler, memur sadece sök dedi.

    şimdiyse içime kurt düştü resmen, ya aracım men halde trafikte dolaşıyorsam????
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    abi bildiğim kadarıyla internetten sadece kredili mi vs. alındığını öğrenebilirsin..
    en temizi bi şubeye gidip baktırmak sanırım..
     
  3. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38

    işte gidersem de getir de bağlayalım demelerinden korkuyorum :D
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    abi samimi olup önce durumu anlattıktan sonra hop bağlayalım diye kimse demez hiç sanmıyorum.. :)
     
  5. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Türkiye burası herşey beklenir..
     
  6. SNL08

    SNL08
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    ozanim ilk yenen film cezasi problem yaratmiyo 2. de muayne sevk yada men islemi yapiliyo bu islemler icin aracin zaten otoparka cekiliyo yani anliyacagin su anlik bir problem gozukmuyor...
     
  7. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    yiğit cok temiz düşünüuosun :D
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    kirli miyim ki kötü düşünüyim yavru.. :D :D
     
  9. eee36

    eee36 Misafir

    tabiki anında bağlarlar hiç kündeye düşme derim..
     
  10. camonu

    camonu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    araç sorgulama artık turkiye.gov.tr adresinden yapılıyor ama oraya da elektronik imza veya şifre ile girilebiliyor. T.C. kimlik şifresinizi 1 TL karşılığı PTT şubelerinden alabilirsin.

    ben sorguladım sonuç şöyle;

    Araç Bilgileri

    Plaka No
    34MOD49
    Marka
    SEAT
    Model
    2008
    Sahiplik Belge Tarihi
    13/02/2008
    Tescil Birimi
    SULTANBEYLİ
    Renk 1
    BEYAZ (Şeker)
    Renk 2
    BİLİNMİYOR
    Cinsi
    OTOMOBİL
    Çalıntı mı?
    HAYIR
    Hak Mahrumiyeti
    VAR

    Hak Mahrumiyet Detayları Hak Mahrumiyeti Makam / Kurum Tarih
    REHİNLİ (R) TÜRKİYE GARANTİ BANKASI A.Ş. CENNET MAH. ŞUBESİ 14/02/2008
     

Sayfayı Paylaş