Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Araç buz gibi...

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında sourson tarafından paylaşıldı.

  1. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    Arkdaşlar mrb. ya arabaya bindiğimde çok soğuk oluyo (havalardandır demeyin:)) dah doğrusu motor çok zor ısınıyo gibi. anlamadım genelde mi böyle yoksa benim arabadamı bi problem var..


    teşekkürler herkese
     
  2. sarisinan

    sarisinan SCW Üyesi

    280
    10
    18
    abi havalardandır illaki :D:D ama deri koltuk felan varsa bizdeki araçta öyle mesela gerçekten çok soguk oluyo içi :D motor da aynı o şekil demekki yapısı böyle bunların :))
     
  3. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Havalar soğuk biraz geç ısınması doğal aslında evden çalıştırma hep hayal ediyoorum şöyle yukarıdan basıcan düğmeye çalışıcak sonra aşağı inene kadar bi nebze ısınıcak mis gibi....
     
  4. sarisinan

    sarisinan SCW Üyesi

    280
    10
    18
    çin malı ****oterlarda var abi o olay kumandadan çalışıyo :) soğuk iyidir uykunuzda varsa arabaya bindiginizde kaçar işte soguktan diriltir adamı. :)
     
  5. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Sakin kullanım çok etkiliyor motorun ısınmasını hafif ısınmaya başlamış motoru 5 10 saniye 3000 4000 arası gezdirin 3 kat daha hızlı ısınıyor ama motora da bir o kadar zararı var tabi:)
    Birde dizelleri deneyin soğukta, önceden 1.4 tdi cordoba m vardı kışın başakşehirden çıkıp basınekspresin sonuna gelince anca ısınıyordu:D
     
  6. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    maksat sadece soğuk değil aracı ısınmadan yerinden kaldırmak
    mesela inmeden aşağı basıcan en azından sen inene kadar rölanti düşecek düzgün çalışacak ve araçlar oldukları yerde daha çabuk ısınıyolar rüzgar yemediklerinden dolayı iyi fikir hep düşünüyorum ama yaptırmadım
     
  7. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Ben bi araçta görmüştüm markasını bile bilmiyorum düşünün adam otoparka gelirken karşıdan bastı kumandaya araç bi selektör yaptı farlarını yaktı iç lambası yandı araç çalıştı şoför koltuğunu geri aldı... Adam bindikten sonra koltuk eski konumuna geri geldi... :) Eminim klimasıda devreye girmiştir :)
     
  8. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    kapıyıda açtımı :D
     
  9. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Var böyle bir özellik evet bmw lerde opsiyondu zamanında yanılmıyorsam hatta transporterda da böyle bir özellik çıkmıştı bir aralar ama tam ne bilmiyorum:)
     
  10. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    evet bi kaç firmada var hatta jettanın yurtdışı reklamındada vardı uzaktan çalıştırma bende aracıma sadece çalıştırma modülü istiyorum olurmu acaba zararı varmıdır sıkıntı yaşatırmı?:confused:
     

Sayfayı Paylaş