Arabama Çarpmışlar :S | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Arabama Çarpmışlar :S

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
Beğeniler
6
#1
Biraz önce kapı calındı ve bi komsumuz aracıma sürtmüş :S sol camurluk biraz gocmus kapı uzerindede çizikler var. tamir edilebilir mi yoksa deigiştrmek mi gerekir :S adam karşılayacagını felan soyledi ama orjinalligi bozulacak :S ne kadar masrafı vardır ?








buda kapıdaki çizikler pek belli olmuyo aksam oldugundan

 

LEONFR

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
929
Beğeniler
21
#3
kanka geçmiş olsun yetkili servise götür onlar halleder adamada söyle ben yetkili servisinde yaptırıcam de bence :(
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#4
Tüh ya can sıkıcı bir durum ne kadar ufak da olsa :( Geçmiş olsun. Bence tamir edilir değiştirmeye gerek kalmadan.

Kapıdaki çizikler de çok belli olmuyosa bi pasta cila ile daha da az görülür hale gelir gibime geliyo.
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#7
geçmiş olsun kardeşim. yapılır sen merak etme. değiştirmene gerek yok bence.
 

VoodooRush

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kas 2009
Mesajlar
479
Beğeniler
0
Yaş
32
#8
Geçmiş olsun, halledilir bir şekilde. Servise uğra problem çıkmaz.
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
Beğeniler
6
#9
kanka geçmiş olsun yetkili servise götür onlar halleder adamada söyle ben yetkili servisinde yaptırıcam de bence :(
kanka oyle yapacam :S

Tüh ya can sıkıcı bir durum ne kadar ufak da olsa :( Geçmiş olsun. Bence tamir edilir değiştirmeye gerek kalmadan.

Kapıdaki çizikler de çok belli olmuyosa bi pasta cila ile daha da az görülür hale gelir gibime geliyo.

kapıda çizikler problem degil zaten derinlik yok çiziklerde işlem yaptırarak geçer herhalde.

sagol cüneyu

geçmiş olsun kardeşim. yapılır sen merak etme. değiştirmene gerek yok bence.

bende degiştirmek istemem inşallah yapılır degişince ton farkı felan oluyo :S
 
Üst Alt