• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Araba alcaz ne tavsıye edersınız?

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Yaş
30
İsim
Muratcan Karabıyık
Nereden
İstanbul
Plaka
34 MCK 31
Arkadaşlar dedem 2002 model 25 bın kmdekı c200 komp unu satmıs bugun kucuk bı araba ıstıor sedan ama kucuk olcak ... parasal acıdanbıse sormayın butce sınırı yok ama kkucuk ıstıor sole dusunun eskı aracını 2001 de aldı yıl 2010 9 yılda 25 bın km yaptı sureklı yatan bı araba olcak bu konuda dayanıklı olmalı mercedes cok problem cıkardıgı ıcın artık sattı .. otomatık vıtes olcak o sart . sedan olcak osart .. dızel benzınlı fark etmez yatmaya dayanıklı olsun
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Yaş
36
İsim
Ozan Akgül
Nereden
İstanbul
Plaka
34MOD49
yine bir merc. düşünebilir, bütçe sıkıntısı yok diyorsun. c180 aklıma ilk gelen
 

Umut Girit

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,963
Yaş
31
İsim
Umut GİRİT
Nereden
İstanbul
kia ceratoydu galiba o
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
valla o tarz bi yaklaşıma araba beğendirmek de çok zor olsa gerek. mercedes kullanıp beğenmemiş bir dedemize biz nasıl araba beğendirelim burda, ellerinden öperiz.
 

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Yaş
30
İsim
Muratcan Karabıyık
Nereden
İstanbul
Plaka
34 MCK 31
valla o tarz bi yaklaşıma araba beğendirmek de çok zor olsa gerek. mercedes kullanıp beğenmemiş bir dedemize biz nasıl araba beğendirelim burda, ellerinden öperiz.
abı mercedesı beyenmedı degıl yattıgı ıcın cok problem actı :... acıkcası mazda ıstıor mercedese kadar 15 sene mazda kullanmıs 0 problem yasadım dıyor ... honda nefret edıyor accord varms bu ılk kasalarda motor bıle ınmıs .. falan bıraz karaduzen tabı dedem :D 52 yıllık söför :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
34
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
31
İsim
Natanael Tavit
Nereden
İstanbul
Plaka
34BZ4339
ben Jettayı tavsiye ederim. Bayağı yatabilecek kapasitesi var diye düşünüyorum:)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,997
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
Kia Cerato
Chevrolet Cruze
Toyota Avensis
 
Üst Alt