Arıza lambası | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Arıza lambası

nri7

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
334
Beğeniler
74
#1
Arkadaşlar bugün yolda giderken bu sağdaki ışığın yandığını fark ettim yağı mı bitti acaba dedim baktım yağ cok az vardı ama yağ lambası değil bu arıza ışığı yanıyordu yağ koyduktan sonra düzelmedi neden dolayı olabilir acaba?
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#2
bende 2.5 aydır yanıyor:) boğaz kelebeğiniz kirlenmiş..bu sebeple araba zaman içinde duran trafikte titreme yapabilir..çok mühim değil ama temizletmekte fayda var
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#3
bende 2.5 aydır yanıyor:) boğaz kelebeğiniz kirlenmiş..bu sebeple araba zaman içinde duran trafikte titreme yapabilir..çok mühim değil ama temizletmekte fayda var
olm b tek arızada onu mu yakarmıs :) Arıza ısıkları genel anlamında arabanda sorun var servıse bılene basvur demektır o yuzden su yuzden bu yuzden denılmesı pek dogru olmaz en nıhayetınde hıssedılır b durum yoksa ortada son care vag.com dan bakmaktır zaten
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#4
olm b tek arızada onu mu yakarmıs :) Arıza ısıkları genel anlamında arabanda sorun var servıse bılene basvur demektır o yuzden su yuzden bu yuzden denılmesı pek dogru olmaz en nıhayetınde hıssedılır b durum yoksa ortada son care vag.com dan bakmaktır zaten
abi servise gidip sorduğumda hiç bakmadan direk boğaz kelebeği demişlerdi..sonra vagcom a bağlayınca da öyle çıktı..kuvvetle muhtemel boğaz kelebeğidir diyeyim o zaman ama başka bişey de olabilirmiş :):)
 

nri7

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
334
Beğeniler
74
#5
bende 2.5 aydır yanıyor:) boğaz kelebeğiniz kirlenmiş..bu sebeple araba zaman içinde duran trafikte titreme yapabilir..çok mühim değil ama temizletmekte fayda var
Tüp de var arabada adam taktıktan sonra arıza lambasını arada yakabilir demişti acaba ondan dolayı mı yandı anlayamadım
 

nri7

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
334
Beğeniler
74
#6
olm b tek arızada onu mu yakarmıs :) Arıza ısıkları genel anlamında arabanda sorun var servıse bılene basvur demektır o yuzden su yuzden bu yuzden denılmesı pek dogru olmaz en nıhayetınde hıssedılır b durum yoksa ortada son care vag.com dan bakmaktır zaten
Servis bakmak için bi ücret alıyo mu?
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#7
Tüp de var arabada adam taktıktan sonra arıza lambasını arada yakabilir demişti acaba ondan dolayı mı yandı anlayamadım
hmm tüp var ise hiç yorum yapmiyim.o sebepten de arıza ışığı yakma ihtimali var ise olabilir..en iyisi servise danışmak
 

LEONISM

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
1,706
Beğeniler
50
Yaş
30
#8
Ayrıntılı bir yol bilgisayarı olmadıkça. Motorun her sıkıntısında yakabiliyor.
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#10
Servis bakmak için bi ücret alıyo mu?
Tüpten dolayı bu sık sık yanıyor.... Özellikle yüklenmelerden sonra... Yada aşırı trafikte falan... Ama sonuç olarak bi sorun olduğunu belirtiyor bi servise uğramanızda fayda var...