app plaka | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

app plaka

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında koray.cano tarafından paylaşıldı.

  1. koray.cano

    koray.cano
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.721
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    63
    merhabalar.. beyler arabaya app plakayı vidalamak mı iyidir ? yoksa çift bant yada silikonla mı yapıştırıyım ? yardım için teşekürLer :)
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ben şu zamana kadar hep sadece çift taraflı bant kullandım önde de arkada da..
    arabam özellikle okul zamanı yaz kış sürekli TEM'de ona rağmen hiç bi sorun çıkmadı önde de arkada da..kaliteli bi çift taraflı bant yanlış hatırlamıyosam 11kg. falan taşıyo plakayı mı tutamayacak.. :) ;)
     
  3. koray.cano

    koray.cano
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.721
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    63
    ama sonra ilerde sökülme olması lazım yani birşey oldu diyelim sökerken silikon arabaya zarar vermez mi peki hocam :S
     
  4. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    eger vıda delıgı varsa beyaz ıkı tane kucuk vıda al bas gıtsın vıdayı yok attı yok cıktı derdın olmaz

    ama vıda delıgı yoksa sılıkon ve bant yap ama sokersen hem plka yamuk yumuk olur hemde temızlemek ıcın ugrasıırsın.
     
  5. koray.cano

    koray.cano
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.721
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    63
    sağolun arkadaşlarr.. ortaya silikon kenarlarada çift bant yapıcam ;)
     
  6. kaya5789

    kaya5789
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.882
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    silikona hiç gerek yok. ben şu ana kadar hep çift taraflı bant kullandım, sapa sağlam. fakat soğuk havada pek iyi tutmaz. çakmakla ısıtmak lazım.
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    silikon iz bırakır nası bırakmaz..
    ben yakın zamanda akşam arka tampona plaka taktırdım söylememe rağmen alışkanlıkla silikon da sıkmışlar 24 saat geçmeden söktük boya yanmış gibi iz kaldı ve çıkmadı..

    çift taraflı bant hiç ama hiç iz bırakmıyo..
    tamponda kalanları temizledikten sonra temizlik tineriyle biraz ovalalayınca hiç bişi kalmıyo..
     
  8. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    83
    valla bende plakayı arabayı ilk aldıgımda çift taraflı bantla hemde hiç boşluk kalmayacak şekilde yapıştırdım 35 km uzaktaydı ev eve vardıgımda kalkmıştı plakanın sağı solu düşecekti neredeyse daha sonra vidaladım altta kalan izleride dediğiniz gibi tiner yada mazotla temizledim
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    o bant kalitesizmiş abi o zaman.. :)
     
  10. cckoc

    cckoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.121
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    benimkini Eryada Mert abi yapmıştı. Hem silikon hem bant:)
     

Sayfayı Paylaş