APP plaka hakkında yardım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

APP plaka hakkında yardım

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#1
konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.

arakadaşlar aracıma app plaka yaptırmak istiyorum ama rakam ve harfler kesik felan olmıcak sade birbirine yakın olan dan mühür olayı nasıl oluyo tavsiyeleriniz nelerdir...
 

TORO_BLANCO

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
3,042
Beğeniler
374
Yaş
31
#4
trafik mührünü anlaştıgım muameleci yaptırdı şoförler odası mührünü ben hallettim
 

mrtcntkn

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
1,653
Beğeniler
324
Yaş
27
#6
anladım bende düşünüyorum yaptırıcam ama burda nereye yaptırsam yaptıran veya tavsiye eden biri vardır :D bekliyim bakim
bekle kanka Çağlar abiyle konuşcaz ayarlicak tek mühür plaka.. benm eski kalın harfliler mühürsüzdü 4-5 çevirmeyi geçtim bakmadılar bile :)
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#7
bekle kanka Çağlar abiyle konuşcaz ayarlicak tek mühür plaka.. benm eski kalın harfliler mühürsüzdü 4-5 çevirmeyi geçtim bakmadılar bile :)
knk kaç ay oldu :D o değilde barış abinin plakadan istiyorum ben.çift mühür nie olmuyo
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
34
#8
Aynen bende app yaptırmayı düşünüyorum ama mühür meselesinide atlamaman gerekiyor çünkü çok geziyorum.

xx
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#9
Aynen bende app yaptırmayı düşünüyorum ama mühür meselesinide atlamaman gerekiyor çünkü çok geziyorum.

xx
bende çok geziorum ama hiç polise rastlamadım sadece 3 kere arkamdan siren sesleri sağa çek die çevirdiler okadar :D güzel bir yer bulup mühürlü bir şekilde toplu yaptırbiliriz