Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Antalya - Mersin ;+ Lpg ile 85 TL + SEAT LEON :)

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında Levent07 tarafından paylaşıldı.

  1. Levent07

    Levent07 SCW Üyesi

    49
    1
    8
    Merhaba arkadaşlar, çooook uzun süre burnumdan kıl aldırmayıp benzine cebimi boşalttıktan sonra geçen ay yeni aldığım LEON'uma Landi Renzo lpg taktırdım. Antalya - Mersin arasındaki yolu çoğunuz bilirsinizki araba kullanan içn cennet zevkli virajları olan yolcu için ise mide boşaltma yeridir :) neyse geyik yapmayı bırakayım. Antalyadan Mersine kadar devamlı devirli olarak inişli çıkışlı virajlı yolda (5. vitesi 2 saatte bir görebilirsiniz) hiç ayağımı gazdan esirgemeden kullandım. Önceleri AUDI A4 B6 kasa aracımı satıp LEON aldığım için biraz olsun tereddütteydim ama şükür şimdi iyiki almışım diyorum :)

    ARTILAR
    1. I Love you LEON :) darısı tüm dostlarımın başına
    2. Abim Lpg ye şuursuzca önyargılıdır buna rağmen helal valla süper hiç hissedilmiyor yorumları
    3. Yol tutuşu hayat kurtarır egonuzu tavan yaptırır. Araba burnunu çok güzel toparlıyor. ESP bi kere olsun devereye girmeye gerek duymadı.
    4. Yeni nesil sıralı sistemde performasın bu kadar bire bir olacağını tahmin bile etmezdim.
    5. Molalarda solladığınız otobüs yolcularının LEON'nunuza o güzel ve imrenerek bakışları
    6. Tabiki cebimi yakmaması

    EKSİLER
    1. Ön cam direkleri bazen virajları dönerken sıkıntı yapıyor ( hızlı ve keskin virajlarda)
    2. Yol yapım olan ve bozuk satıh yollardan geçtikten hemen sonra ortaya çıkan muhtemelen ön tirim ve tüm kapılardan rahatsız edici sesler (servise gidicem)
    3. Lpg tankının simit olması güzel ama anca 34 LT alıyor.
    4. Ses yalıtımının iyi olmaması ( A4(B6) ve Golf V'e göre)

    Tsi motor düşünmeyip düz 1.6 düşünecekler için lpg kesinlikle muhteşem bir alternatif. Zaten dizelden oldum olası hoşlanmamıştım :) dizel kullanan dostlar kızmasın.
     
  2. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    güzel bir tecrübe lpg varsa huzur var :)
     
  3. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    bende oldum olasi lpgli arabayi sevmiyorum lpgciler kizmasin :)
     
  4. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Bende sevmiyorum, alışamadım birtürlü :) Ama güzel değerler. :)

    Benim 1.6 Corolla sahibi bi arkadaşım vardı o tüpte ben benzinde aynı yakıyoduk :) km'de 25krş.
     
  5. effect1903

    effect1903 SCW Üyesi

    1.052
    80
    48
    Bende lpg li araçlara pek sıcak bakmıyorum ama böyle güzel yorumları görünce hoşuma da gitmiyor değil, önemli olanda zaten aracınızın içinize sinmesi, yani severek kullanmanız.. Aslında bazen aklımdan geçmiyor da değil şöyle eski kasa 1.8 20 valf bir leon alsam lpg ile birde sunroof lu olsa diyorum tadından yenmez herhalde :cool:
     
  6. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    yaw arkadaşlar böyle lpg ile ilgili süper olumlu yorumlar aldıkça benimde aklım gitmiyor değil.
    çok kullanamıyorum arabayı ama yinede h.sonu hergün benzinciye gitmekten bıkıyorum bazen .

    burnumdan hala kıl aldırmıyorum anlıcanız :)
     
  7. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    I Love LPG :D performans kaybım yok denecek kadar az ama yaklaşık %35-40 oranında cebimle daha dost bir yaşam sergiliyoruz puhaha
     
  8. effect1903

    effect1903 SCW Üyesi

    1.052
    80
    48
    Levent kardeşim 1.6 leonu nun performansı nasıl yeterli mi acaba? Leonları çok beğeniyorum ileride dizel yada lpg li olarak almayı düşünüyorum ama 1.8 20 valf olanından düşünüyoum ancak 1.6 nın performansı yeterli olursa onuda düşünebilirim.. Forumumuzda bu eski kasa leon çok yok sanırım..
     
  9. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    I LOVE LEON, I LOVE LPG... Hah işte baba biz bunu anlatamıyoruz, Adamlar zaten avrupada bu motora LPG takıp çıkartıolar Fabrikadar, bi bildikleri varmış demek lazım bazen ;)
     
  10. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    valla nasıl bir performans istediğinizi bilemediğim için cevap veremeyecem ama tatmin edici seviyededir... ayrıca 1.8 alırsanız onun performansı ve yakıtı daha iyi 1.6 lara göre.. çünkü arabayı yürütürken güçlü olduğu için daha az yakıt harcıyor... eski kasa leon fazla yok evet sınırlı sayıda :D
     

Sayfayı Paylaş