Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Ankarali arkadaŞlar yardimci olursaniz sevİnİrİm.

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında Micqrop tarafından paylaşıldı.

  1. Micqrop

    Micqrop SCW Üyesi

    336
    136
    43
    Seat larınızı ankarada güvenle götürüp teslim edebildiğiniz bi tamirci vede ufak tefek modifiye işlemlerini güzel yapabilen bi ustanız varmı?
    Varsa adresini ve ismini yazabilirseniz çok sevinirim. Yaptırmak istediğim birkaç işlem var ama heryere götürmeye kıyamıyorum arabamı.
    Şimdiden teşekkürler
     
  2. 06 levent 534

    06 levent 534
    Administrator

    8.963
    1.169
    113
    semih merhaba
    Ankarada sponsorumuz olan ilkim otodan yardım alabilirsin adresi sponsorlarımız bölümünde mevcut sormak istediğin birşeyde varsa beni numaram 0 532 423 70 43 levent KARACA ilkim otoda yasin veya burak usta var SCW den geliyorum yada benim selamımıda söyleyebilirsin her türlü konuda yardımcı olurlar sana güvenilir ve temizler hiçbir endişen olmasın
     
  3. ultraslanonur

    ultraslanonur SCW Üyesi

    1.106
    119
    63
    aynen valla ben yazın gıtmıstım benı cok ıyı karsıladılar saolsunlar her konuda yardımcı olurlar...
     
  4. Micqrop

    Micqrop SCW Üyesi

    336
    136
    43
    Gerçekten çok sevindim bu bilgi için çok tşk ederim levent bey sizi yarın arayacağım. işten vakit bulduğum an da dediğiniz adrese uyrayacağım.
    Teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş