anahtardaki tuşlar ve farlar | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

anahtardaki tuşlar ve farlar

joeblack

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
56
Beğeniler
5
Yaş
33
#1
arkadaşlar 2007 alteam var
1- yan aynalar anahtardan ile kapatılmıyormu içeriden kapatılıyor...
2- anahtardaki bagaj düğmesine basınca açmıyor ama kapıları açınca açılıyor kapıları kilitleyince kilitliyor bagaj tuşu ber işe yaramıyor bozuldumu acaba
3- birde farlar auto da iken arabayı çalıştırıyorum hava bulutlu ise farları açıyor bunun bir ayarı yokmu?
4- far düğmesinin sağındaki iki düğmeden saat götergeli olan ne işe yarıyor..
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#2
1-) yazılımla yaptırabilirsin servisten yaptırman gerek
2-) normalde açması gerek anahtar kumanda kodlamasında hata olabilir kotlatmak gerek
3-) evet var ayarı sensörün nerde olduğunu buldurup yaptırman gerek,,,
4-) gösterge panelinin ışık şiddetini ayarlıyor,,,
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
#3
kapatma dügmesine uzun basarsan aynalar kapanıyo,tapçık elinde varsa eger sadece bagaj açma kuman da ile o bölümden nasıl yapıldıgını bulabilirsin eger hav kapalı ise farlar yanar sensörler geceyi algılıyo saat göstergeli olan göstergelerin aydınlatmasını ayarlıyo ordan kısıp çogalta bilirsin
 

joeblack

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
56
Beğeniler
5
Yaş
33
#4
arkadaşlar bilgiler için tşkler . 1- arkadaşlar uzun basınca kapatmıyor. bagajda öyle olmuyor. peki bu yazılımın ücreti nedir?
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#5
servisler genelde ücret almıyorlar ama olsa olsa 50 tl civarı bir rakamdır,,,
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
#6
arkadaşlar bilgiler için tşkler . 1- arkadaşlar uzun basınca kapatmıyor. bagajda öyle olmuyor. peki bu yazılımın ücreti nedir?
kardeş ilk başta istersen kitapçıgına bak orda açıklama yapar kapılraın yanın da siyah renkli bi klit var onları ssaga sola dogru çevirin ce yapabiliysun ben öyle yaptım sende bi dene istiyosan kitapçıgıa bak
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#7
kardeş ilk başta istersen kitapçıgına bak orda açıklama yapar kapılraın yanın da siyah renkli bi klit var onları ssaga sola dogru çevirin ce yapabiliysun ben öyle yaptım sende bi dene istiyosan kitapçıgıa bak
O Neymiş Ya kilitmi ayna kilidimi varmış kapılarda:confused:
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
#9
O Neymiş Ya kilitmi ayna kilidimi varmış kapılarda:confused:
selçuk kapılarda kapıkitilitleri ni kontrol emeni saglayan sifre kilitleri, var onşlar sayesinde kapıları tek basmada sadece sürücü yada bagaj gibi fonksiyonları devreye alabiliyosun
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#10
selçuk kapılarda kapıkitilitleri ni kontrol emeni saglayan sifre kilitleri, var onşlar sayesinde kapıları tek basmada sadece sürücü yada bagaj gibi fonksiyonları devreye alabiliyosun
bak bunu bilmiyodum .. yararlı bilgi paylaşımı için teşekkürler:eek:key: