Ana Tribun 117.Blok 6.Sira 1. Koltuk | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Ana Tribun 117.Blok 6.Sira 1. Koltuk

Konu, 'F1 Dünyası' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Arkadaslar haftasonuna kadar cok yougun bir programim var. Belki giremem diye siteye yarisa gelecek arkadaslara bilgi vermek istedim..Cumartesi ve pazar pistteyim..ana tribun 117 blok 6. sira 1 koltuk..gelenleri beklerim..sevgiler saygilar
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Furkan ben Alp yarış günü ordayız Kaan abim henüz bilet almamış olsak da..haberleşiriz artık pistte geçen seneki gibi.. :)
     
  3. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Yarış bu pazar mı..?
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    yepp..
     
  5. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Tamam dostum anlastik:) hava soguk olacak kesin saglam giyinin..siralamalarda yagmur beklentisi var..antremanlar zaten yagmurlu..
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Pazar yağmur yağarsa resmen işkence olur yahu.. :(
     
  7. swotr

    swotr Misafir

    ya ana tribün hariç nerden alınır silver 1 in üstler gitmiş, alttaki koltukların görüşü kötü mü arkadaşlar, biletixden bişi anlaşılmıyo... ben bi motogp ye gittim silver8 sadece , sizler nerelerdesiniz tavsiye :D
     
  8. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Ben gidemeyeceğim yarışa bir misafirim geliyor o sebepten gidemiyorum ve acayip derecede üzüldüm:(:(:( ama ufacık bir fırsat bulursam kesin geleceğim.Schumi ilk 4 girer bu sefer

    xx
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    pistin nerdeyse her yerinden bi çok farklı seriyi izledim şu zamana kadar ve benim için İstanbul Park'ta yarış izlemek için sıralama..

    tribün 8 > tribün 7 > tribün 1 ... diye gidiyo velakin şimdi biletix'in sitesine baktım tribün sayısında bi düşüş mü var yahu. ??
     
  10. swotr

    swotr Misafir

    8 sırf viraj ya :D 1 de çıkış ve yığılmalar iyi olur gibi geldi , 7 yok ya
     

Sayfayı Paylaş