Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

AMS Alpha 12 R35 GT-R: World Record 9.05@166.66mph

Konu, 'Video' kısmında kurtbil tarafından paylaşıldı.

  1. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
  2. mustafaf1

    mustafaf1 SCW Üyesi

    83
    1
    8
    vay be diyorum daha da bişey diyemiyorum
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    resmen otomobil pornosu bu yahu..18 alt limit lazım buna..
    bayılıyorum R35'e fiyat/performans ve sonrasında yüksek verimliliği muhteşem..değerler zaten ortada..3-4. viteste bile 4 çeker arabada yerdeki dalgalanmalara çok hassas olup sesin sürekli ton değiştirmesi resmen canavardan farksız kılıyo arabayı..
    dünya üzerine gelmiş geçmiş en başarılı otomobillerden biri R35 GT-R.. ;) :eek:key:
     
  4. uquR

    uquR SCW Üyesi

    1.261
    225
    63
    kamera arkadan cekerken adamlar nasıl kayboldu hemen ya bayıldım arabaya
     
  5. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    DSG'nin tork limiti 250nm olsun GTR'ın şanzımanı 950nm'yi kaldırıyor.
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    R35'in şanzumanı için aftermarket onlarca parça var..o şanzuman stock değildir çok büyük ihtimalle..
     
  7. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz SCW Üyesi

    990
    128
    43
    offf offff böyle giden bi arabamız olmadı gitti ya 166mph 260km falan ediyor dimi
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    nerdeyse 270km/h eder ama önemli olan kısmı 0'dan 400m içinde o hız.. :D :D
     

Sayfayı Paylaş