American park ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

American park ?

yagami

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
124
Beğeniler
17
Yaş
31
#1
Arkadaşlar avrupa yakası Bahçeşehir-avcılar civarı ibiza 6j aracına american park yaptıran varmı ?
 

yagami

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
124
Beğeniler
17
Yaş
31
#3
Dursun usta ya gidiyim diyorum ama o tarafa yolum düşmüyo.Bi amerikan park içinde gidilmez.bu tarafta çok yer gezdim pek anlayan yok bizim arabadan korkuyorum elletmeye.Yaptıran varsa bende aynı yere gidicem
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,961
Yaş
33
#4
Bu Amerikan Park Olayının Sonucu Varmı Yahu Askıdamı Kaldı Bu konu Böyle..
 
Üst Alt