• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Alkollü araç kullanmak istemiyorsanız,....

06 levent 534

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,966
Yaş
47
İsim
LEVENT KARACA
Nereden
Ankara
Plaka
06 LK 534
olağan üstü valla
 

S-Rider

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
329
Yaş
40
İsim
Emre KAYA
Nereden
Ankara
Plaka
06 TL 960
tam sana göre levent abi :)
 

Killah

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
233
Yaş
29
İsim
Doruk Önder
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TV 8747
cok iyi dusunmusler, fiyatlarda taksiyle kiyaslayinca biraz pahali geliyor gibi geldi ama sonucta kendi arabanla donuyorsun.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
ben zil zurna sarhoşken her şey sadece arabamı kullanmak kadar kolay olsa..
bu uygulama enteresan sorunlara yol açar.. :)
 

RED SHARK

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,868
Yaş
35
İsim
ÇAĞLAR GÖNÜL
Nereden
İstanbul
Plaka
34 CUP 33
Iyiymiş valla ben beğendim bir ara denerim
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
30
İsim
kemal mert balıbey
Nereden
Afyonkarahisar
Plaka
03 uh 010
çok güzel uygulama buralarda yok maalesef:)
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Yaş
36
İsim
Ozan Akgül
Nereden
İstanbul
Plaka
34MOD49
çok güzel bir uygulama, fiyatlar biraz daha uygun olsa şahane olurmuş aslında
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Yaş
35
İsim
Kwnch ALTIN
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 KV 230
cezmı abı en ıyı musterısı olur :):)
 

serkanreis

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
2,771
Yaş
38
İsim
serkan yirmibeş
Nereden
İstanbul
Plaka
34 tm 0036
abi süper bişey bu
 
Üst Alt