akü ile ilgili | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

akü ile ilgili

Konu, 'Servis ve Oto Bakım' kısmında mitrazapin23 tarafından paylaşıldı.

  1. mitrazapin23

    mitrazapin23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaşlar benim aracın aküsünün voltajı genelde düşük 12 volt gösterdiğini görmedim ölçümlerde..aracı alalı 4 sene oldu ve akü son iki yıldır böyle dün de sabah tamamen boşalmıştı bir önceki gün hiç çalıştırmadığımdan..

    1 bu durum normal mi??
    2 akü değişimi gerekli mi??
    3 bir akünün ömrü kaç yıldır??

    bu soruların cevabını acil verebilirseniz değişim ya da hiçbişey yapmama kararı alıcam
     
  2. halil001

    halil001
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    274
    Beğenileri:
    97
    Ödül Puanları:
    28
    3 yıldan sonra akü değişimi normaldir kullandığın akünün kalitesine göre ömrü uzar yada kısalır. Bence değiştirin ve VARTA almaya çalışın. ayrıca ses sistemi falan varsa aracınızda akünün ömrü dahada kısa olur.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. gültekin

    gültekin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    609
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    varta+1
     
  4. mitrazapin23

    mitrazapin23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    43
    güncel
     
  5. kfy

    kfy
    DANIŞMAN

    Mesajlar:
    12.940
    Beğenileri:
    5.480
    Ödül Puanları:
    113
    Akün ömrünü tamamlamış nurullah kardeşim.şarz dinamosuna zarar vermeden değiştir.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. mitrazapin23

    mitrazapin23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    43

    abi değişimi birkaç gün erteledik kaçak varmış aküde değişirsek yeniside tükenicekti yüksek ihtimalle bugün 20 dakika dörtlüer açık bekledi döndüğüm de boşalmıştı akü..servisten randevu aldım en kısa sürede halledip akü değişcem inşallah
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. gokhan_acr

    gokhan_acr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    281
    Beğenileri:
    187
    Ödül Puanları:
    43
    Değişimden Önce Bi Şarj Ettir Derim Benim aküde bitmişti vurdurarak çalıştırdım geziyim dolar dedim yaklasık 2 saat araç hiç kontak kapatmadım. ama 2 gün yattı yine çalışmıyor.
    Yeni Akü Yolu Gözükmüş oldu Dedim ama Arkadaşım bi Şarj Ettir öyle Dene Dedi.
    Şar ettirdim Şuan Hiç Bi Sıkıntı Kalmadı Şarj Sonrası 1 hafta yatırdım aracı denemek için baktım sorunsuz tık dedi aldı marşı.

    işin kısası akü almadan önce bi yere şarja bırak akünü boşa para verme derim :)
     
  8. mitrazapin23

    mitrazapin23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    43
    teşekkürler arkadaşlar...varta taktırıp konuyu hallettim sonunda :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. kfy

    kfy
    DANIŞMAN

    Mesajlar:
    12.940
    Beğenileri:
    5.480
    Ödül Puanları:
    113
    Temiz iş..hayırlı olsun
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş