Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Akü boşalması

Konu, 'Teknik Destek' kısmında cmi87 tarafından paylaşıldı.

  1. cmi87

    cmi87 SCW Üyesi

    701
    1
    16
    Arkadaşlar acilen cevap lazım edirnekapı şehitliğine yetişmem lazım aküm boşalmış durumda neler gerekiyo bulmam gerek ilk defa başıma geldi panik oldum.
     
  2. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    başka bi aracın aküsünden bağlantı yapman lazım kardeşim.yada aracı vurdurabilirsin...çalışınca akü kendini şarz edeicek...
     
  3. cmi87

    cmi87 SCW Üyesi

    701
    1
    16
    abi nasıl yapıcam ki hiç yapmadım canlı olarak da görmedim
     
  4. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    vurdurmadınmı hiç arabayı...bi iki kişi bul aracı iticek.vitesi 1 e al debriyaja bas,arkadaşlar arabayı iterken ayağını çok hızlı bi şekilde debriyajdan çek araba çalışıcak...
     
  5. xartal

    xartal SCW Üyesi

    516
    3
    18
    takviye kablosu ile diğer aracın aküsünü kendi aracınıza bağlayacaksınız. daha sonra araçları çalıştırıp bi süre akünün şarj etmesini bekleyeceksiniz..veya bilal abinin anlattığını yapın
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    abı 2 daha uygundur,1 kalkıs vıtesı oldugu ıcın arbayı kasar der dedem her zaman (tır soforu :) )
     
  7. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    BEn aracı ne vur yada nede akü takviyesi yap derim aracı ittirde calıstır 2 ye tak vitesi debriyaja bas arkadasn ittirsinler bir süre ilerledikten sonra debriyajdan ayağını cek ve gaza bas (yalnız bunu yaptıktan sonra bir tur at sonra kapat tekrar calıstır çünkü h.direksiyon ve frenler devreye girmiyor dikkat et)

    -Akün orj akü ise bazı akülerde fabrika cıkıslı sorun oluyor
    -aracında kacak var serviste bulmaları zor
    -sonradan taktırmıs olduğun bişi etkileyebilir boşalmayı
    -sol cam motoruna dikkat et uyku moduna girmemiş olabiliyormuş(bunu duydum)
     
  8. GÖKHAN33

    GÖKHAN33 SCW Üyesi

    1.948
    26
    48
    Atılacım senın tarıf ettıgın olay zaten vurdurma yontemı be kardesım...;
     
  9. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Her karın ağrısıysa abi(isim bilmem ben) yahu sadece akü takviyesi yapmasında beyin fena zarar görebiliyor seatlarda...
    Bilgi için teşekkür ederim
     
  10. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    atilla hem vurdurma dıyosun hem vurdurmayı anlatıyosun:D
     

Sayfayı Paylaş