Akşam akşam :( | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Akşam akşam :(

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#1
Başak abla öğlen ''o değilde'' konusunda seni biraz özendireyim demiştim beddua mı ettin?.. İmzamdaki gibi bi bayan şoför aracı yanaştırırken benim tamponuda yanaştırmış :( Bekledim bekledim gelmedi otoparkçıya tel numaramı bıraktım arasın beni yoksa polisi arıcam dedim çıktım... İftara 5 dkka varken aradı... Farketmedim yoksa bırakır gidermiyim arabanın başından dedi... Bende peki o zaman iyi iftarlar dedim kapattım...

 

PORO

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
2,438
Beğeniler
371
Yaş
31
#2
geçmiş olsun..canını sıkmaya değmez ufak bişe.bütün tamponu alıp götürmediğine şükredelim .
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,169
Beğeniler
53
#3
aaaaa üzüldümm :( geçmiş olsun
beddua edermiyim hiç :( hemde oruçlu oruçlu öyle insanmıyım ben :(
 

Birkan6161

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
646
Beğeniler
181
Yaş
28
#4
Geçmiş olsun ya, bu aralar sıkıntı var sana kaporta konusunda he :)

Ufak bir lokâl ile halledilir, canını sıkmaya değmez be hocam boşver. Senden kıymetlimi :)

Bu arada, imzan ile konu bu kadar uyumlu olabilirdi :D
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#8
geçmiş olsun..canını sıkmaya değmez ufak bişe.bütün tamponu alıp götürmediğine şükredelim .
:) arabaların burun buruna yanaştırıldığını düşün sol çaprazımdaki yere giricek benim arkamdan açık alması gerek arka kapıyı takmış hayır kıl olduğum durum onun aracında darbe çıtası var bu yüzden arabasında hiç bi iz yok :)
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#9
başkan bısey yok bunda bosver :)
Yok beni zaten otoparkçı yanılttı... farketti gitti dedi bende o zaman arasın beni yoksa ben polisi arıcam kıllığına dedim... kız yemin ediyo farketmedim sürttüğümü diye... tamam dedim sorun değil :) benim araç alışkın zaten :) yoksa tamponun 2-3 yerinde daha bunun ufaklarından var yani boya zamanı geldi biri çarpsada boyatsam :D
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
Beğeniler
1,222
#10
Geçmiş olsun..Ucuz atlatmışsın yine,daha kötüsü de olabilirdi..:)
 
Üst Alt