Aero Ön tampondaki Plastik parçalardan arıyorum. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Aero Ön tampondaki Plastik parçalardan arıyorum.

Konu, 'Arıyorum' kısmında NMNYLMZ tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. NMNYLMZ

    NMNYLMZ
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Elinde olan warsa almak istiyorum. 4 lü köpek balığı sırtı gibi olan.
    [​IMG]
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    serviste ne kadar abi sordun mu çok pahalı olmasa gerek..
     
  3. NMNYLMZ

    NMNYLMZ
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Serviste yokmuş ya satılmıyo heralde daha mert abi elimizde yok dedi belki gelir ama bakalım mert abi döner bana öle bişe olursa..
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    satılmaz olur mu abi bu parçası kırılan komple tampon alacak değil arayabilirsin Doğuş'u fiyat alırsın bu sayede sadece..
     
  5. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    dogusu yada baska bı servısı ara istersen
     
  6. GRY86

    GRY86
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bende çoğu serviste eski tip yani senin istediğin tarzda olan yan ızgaraları bulamamıştım ama doğuş oto esenyurta sordum sipariş verildi 1 gün sonrada parça geldi aklında olsun orayı ara bi sor kardeşim...
     
  7. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    Başka servise git çok pahalı olmasa gerek ben 2 tane ızgara aldım 35 tl falan tuttu çok tutacağını sanmam ama mert abi orda yok dediyse yoktur :)
     
  8. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    48
    Komple seti 250 ytl civarıydı sanırım Atillacım...
     
  9. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    Abi ben 2 tane sis farı kısmı ızgarayı dedim o kit in parcası olduğu için pahalıdır :)
     
  10. NMNYLMZ

    NMNYLMZ
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Doğuş otonun hırsız olduğunu biliyoruz zaten:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş