aero kit marşpiyel kapağı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

aero kit marşpiyel kapağı

Konu, 'Arıyorum' kısmında mrtsnr tarafından paylaşıldı.

  1. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    501
    Ödül Puanları:
    113
    Aero kit marşpiyel kapağım düşmüş buluşmadan çıktıktan sonra farkettim. Yarın sabah'a kadar acil bulmam gerek o kapaktan. Yardımcı olabilecek varsa numaram:0532 280 40 68

    Yarın memlekete gideceğim için yarın sabaha kadar bulmam saat sabah 4-5'e kadar arayabilirsiniz, sabahta 10'a kadar filan sanırım. Olmadı servisleri araştıracağım. Marşpiyelin ön tarafında kriko girmediği durumda çıkartılan kapaklar. Yardımlarınızı bekliyorum istanbul içi hemen gelip alabilirim :)
     
  2. mrtcntkn

    mrtcntkn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.653
    Beğenileri:
    324
    Ödül Puanları:
    83
    kanka onu bende farkettim sol ön kapak yoktu..ben öncedende yoktu sanıyodum
     
  3. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    501
    Ödül Puanları:
    113
    Yok ya bugün düştü. Ama ne zaman düştü bilmiyorum. Yarında memlekete gidicem orda bulmam zor, benim sabaha kadar bulmam şart :)
     
  4. toyyerbugra

    toyyerbugra
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.707
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    63
    yola cıkmadanda yoktu solıcektım unuttum :D
     
  5. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    501
    Ödül Puanları:
    113
    Olum felaket tellalı gibi yoktu demeyin bi çare bulun laa :D parası neyse vericem, birisi kendi marşpiyelinden söksün yeterki yarın sabaha kapağım olsun :)
     
  6. toyyerbugra

    toyyerbugra
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.707
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    63
    kapagım olsa verırdım ama yok bea paşam :D olmadı cık şimdi gezın baktın bı leon da var not bırak :D al gıt :D:D:D
     
  7. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    501
    Ödül Puanları:
    113
    Aero kitli leon avına çıkıcam birazdan :D numaramı bırakıcam kapağını çalıp :)
     
  8. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    ya şartmı bu kadar bırak nazarlık olsun bayramdan sonra geniş zamanda bak
     
  9. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    501
    Ödül Puanları:
    113
    abi kötü duruyo ya :)
     
  10. toyyerbugra

    toyyerbugra
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.707
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    63
    taktımı takıyo yekta abi işte yapcak bısey yok bu duruma :D
     

Sayfayı Paylaş