Acil yardım seat leon araç çalışıyor fakat direksiyon cok sert | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Acil yardım seat leon araç çalışıyor fakat direksiyon cok sert

Konu, 'Teknik Destek' kısmında shadowcity tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. shadowcity

    shadowcity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar aracımın aküsü bitti takviye yaptık ve calıstırdık fakat araba calısıyor olmasına rağmen direksiyon çalışmadıgı andakı gibi sert sizce neden olmus olabılır servise gonderecegım ama onceden bi fikir sahibi olmak istiyorum yorum yapan arkdaslara tşk ederim
     
  2. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    ekran da direksiyon uyarı lambası yanıyor mu
     
  3. H_G

    H_G
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.955
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    83
    muhtemelen takviye yaptığın için beyinle alakalı bir sorun oldu ve arızaya geçti..Serviste hallolur diye düşünüyorum.Geçmiş olsun
     
  4. shadowcity

    shadowcity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    tşk ediyorum arkadaşlar ewt bir sarı birde kırmızı arıza lambası yanıyordu sarı olanı tam sağ tam sol ve ortaya getırdık bı arkdas demıstı gıttı ama kırmızı yanıyor dıreksıyon amblemı olan
     
    Bunu beğendi. KaSiRGa35 bunu beğendi.
  5. yalcingedik

    yalcingedik
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.127
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    63
    seat ta kullanılan direksiyon kutusu yarı hidrolik yarı elektronikdir bildiğim kadarıyla akü takviyesinde arıza algılamış olabilir servis arızayı sildiğinde düzelmesi gerekir sıkıntı olacağını sanmıyorum
     
  6. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    eğer arıza ışğınız kırmızı yanıyorsa derhal servise gitmeniz lazım eğer sarı olsaydı aracı çalıştırıp 50 metre yol katettikten sonra sönerdi
     
  7. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.818
    Beğenileri:
    2.528
    Ödül Puanları:
    113
    ben geçen gün aküyü söküp taktım ekran hata verdi ama bir müddet sonra geçti.. bencede elektronik hatasından kaynaklanıyor
     
  8. ynr03

    ynr03
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    43
    direksiyonlarımız yarı elektroniktir,takviye esnasında farklı bi durum algıladığı için yakmış olmalı.bi söndürttür ışığı ve çık bi tur at eğer yanmazsa bi daha no problem ama tekrar yanarsa bi detayına gir derim öğrenmek için arızayı.her zaman direksiyonla ilgilide olmaya bilir o ışık,örneğin benim arkalarda kamber var su an ve araba kabul etmiyor bunu:) ışığım hala yanıyo
     
  9. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    takbiye sonrası..hiç durmadan gelip mi yazıyı yazdınız yoksa..takviye sonrası belli bir müddet gidip stop edip tekrar çalıştırdınız mı..
    çalıştırdıktan sonra da direksiyon sert mi idi??
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    servis paklar ve umarım ücretsiz paklar.. :eek:key:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş