Acil ödev yardım!! | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Acil ödev yardım!!

Konu, 'Sohbet' kısmında alicanbasarir tarafından paylaşıldı.

  1. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    bilgisayar dersinden kalmamam için yardımlarınıza ihtiyacım olucak.excel ve word den anlayan varsa yardımlarını bekliyorum.:( şimdiden teşekkürler..
     
  2. serenity

    serenity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.285
    Beğenileri:
    455
    Ödül Puanları:
    83
    Ne lazım Alican????
     
  3. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    abi bi proje var onu word de yapmak gerekiyo ama anlamıyorum formüller var onları kullanarak yapılması lazım..
     
  4. serenity

    serenity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.285
    Beğenileri:
    455
    Ödül Puanları:
    83
    ne zamana yetişecek, konu ne, proje ne??? bir kaç şey söylersen yardımcı olmaya çalışırım.
     
  5. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    ödevi daha yeni verdi hoca yarın gece son.mail atabilirim adres verirseniz
     
  6. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Alican yapıştır burada yardımcı olamaya çalışalım. Yazdıklarından anlamadık bişey :D
     
  7. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    mail atıyım istersen daha iyi anlarsın biraz karışık açıkcası :D
     
  8. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    at Bakalım Alican, yapabileceğim bişeyse hallederim.
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    yavru önce naapılcağını sen bi tam anla ki insanlar yardım etsin sana.. :D :D
     
  10. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Valla bu beni aşar Alican, hani yan yana olsak kasılırda böyle uzaktan çok zor :( Üzgünüm.
     

Sayfayı Paylaş