Abilerim , Kardeşlerim varsa bacılarım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Abilerim , Kardeşlerim varsa bacılarım

buracle

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
239
Beğeniler
89
Yaş
27
#1
Çok utanıyorum ama anlatacak kimse bulamadım saygı değer forum üyeleri , canım cok sıkkın ne yapcağımı da bilmiyorum. Pazartesi günü ( Şubat 15 de nişanlanacagım ) 5 yıldır beraber olduğumuz sözlümle çok ağır sözler sarfederek karsılıklı olarak ayrıldık. Hatta aileler de girdi işin içine dönüşü yok gibi görünüyor ama ben çok pişmanım yapacagım birşey de yok zaten o istanbulda ben ankarada dün istanbuldaydım ve dönüşü olmayan bir yol vardı ortada birşey yokken ayrılmak istedi ve olay kızıştı kötü şeyler yaşadık sonra barıstık sonra annesinin %100 yönlendirmesiyle yeniden ayrıldık ne yapmam lazım nasıl yapmam lazım abilerim yardım edin ben gönlünü alabilir miyim artık sizce dönülmez gibi kavga ettik ama bilmiyorum cok seviyormusum nörrcez abiler ablalar...
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,723
Beğeniler
6,912
Yaş
33
#2
Çok utanıyorum ama anlatacak kimse bulamadım saygı değer forum üyeleri , canım cok sıkkın ne yapcağımı da bilmiyorum. Pazartesi günü ( Şubat 15 de nişanlanacagım ) 5 yıldır beraber olduğumuz sözlümle çok ağır sözler sarfederek karsılıklı olarak ayrıldık. Hatta aileler de girdi işin içine dönüşü yok gibi görünüyor ama ben çok pişmanım yapacagım birşey de yok zaten o istanbulda ben ankarada dün istanbuldaydım ve dönüşü olmayan bir yol vardı ortada birşey yokken ayrılmak istedi ve olay kızıştı kötü şeyler yaşadık sonra barıstık sonra annesinin %100 yönlendirmesiyle yeniden ayrıldık ne yapmam lazım nasıl yapmam lazım abilerim yardım edin ben gönlünü alabilir miyim artık sizce dönülmez gibi kavga ettik ama bilmiyorum cok seviyormusum nörrcez abiler ablalar...
Hakkında hayırlısı diyeyim en önce annelafı dinliyosa evlendikten sonra çok sorun yaşarsınız kardeşim akışına bırak


DADAŞIM
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,436
Beğeniler
7,615
Yaş
32
#3
Valla burak şimdi ne desek yardımcı olurmuyuz bilmiyorum ama herşey sıcak haldeyken atla gel istanbula muhtemelen telefona cevap vermiyordur en iyisi yüz yüze sakin konuşmaktır hissettiklerini ona söyle bunca yıllık bir geçmiş var ortada elinde çiçeklerle görünce yumşar diye tahmin ediyorum
 

buracle

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
239
Beğeniler
89
Yaş
27
#4
Valla burak şimdi ne desek yardımcı olurmuyuz bilmiyorum ama herşey sıcak haldeyken atla gel istanbula muhtemelen telefona cevap vermiyordur en iyisi yüz yüze sakin konuşmaktır hissettiklerini ona söyle bunca yıllık bir geçmiş var ortada elinde çiçeklerle görünce yumşar diye tahmin ediyorum
abi aynısını pazartesi yaptım yeni geldim ankaraya biraz soğumasın mı diyosun , aklımda çok ciddi bir teklif var kabul etmeyecek ama iki ailedende uzak biryerde yeni iş yeni hayatla beraber olalım teklifi yapcam ama biraz sinir geçsin diyorum ama daha kötü oluyor her gün..
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,436
Beğeniler
7,615
Yaş
32
#5
abi aynısını pazartesi yaptım yeni geldim ankaraya biraz soğumasın mı diyosun , aklımda çok ciddi bir teklif var kabul etmeyecek ama iki ailedende uzak biryerde yeni iş yeni hayatla beraber olalım teklifi yapcam ama biraz sinir geçsin diyorum ama daha kötü oluyor her gün..
Güzel düşünce ama dediğin gibi anne sözüne çok dikkat ediyor ise bu teklif onu ailesinden ayırmayı düşündüğünü farz edip daha fazla tepki göstere bilir ayrıca biraz ara verilirse daha fazla dolduruşa gelecektir ve zaman uzadıkça başka sıkıntılar da çıkabilir.

Sen yine kendi oluruna bırak bakalım senin için hangisi hayırlısı olacaktır.
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
Beğeniler
1,222
#6
İlişkilerde tartışmalar hep olan şeyler fakat ağır sözler sarfetmeseydin keşke...Bana kalırsa bir müddet görüŞmeyin,sonra sakin kafa ile tekrar konuşursunuz...
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,548
Beğeniler
1,595
Yaş
30
#7
araya çok mesefe sokmanı hiç tavsiye etmem bir süre aramasan olabilir özlerse falan daha kolay olur ama uzun mesafe koyarsa sende o da yalnızlığa alışırsınız ne kadar ayrı kalacağın senin sözlünü tanıyıp tanımamanla ilgili bu türlü şeylerde ne dense boş allah yardımcın olsun
 

Leonm@nia

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
3,854
Beğeniler
1,636
Yaş
46
#8
Burak kardeşim... zor bir durum... 5 yıl kısa bir süre değil... eşimden dostumdan çok fazla örnek var benim çevremde... 5 yıl-7 yıl çıkıp sözlenip nişanlanıp ta evlendikten sonra 2-3 ay içinde çok boşanan oldu... evlilik ciddi bir iş... en küçük bir kavgada kötü sözler sarfedilmesi hiç güzel bişey değil... mümkün olduğunca nezaketi elden bırakmamak gerekli... ne kadar sinirlenirsen sinirlen sonuçta karşındaki bir bayan... sen terbiyeni elden bırakma kardeşim... ben canlı olarak yaşadım bunu ve hala o pişmanlık duygusunu vicdan azabını hissediyorum içimde... dediğim gibi hiç bir zaman efendiliği ve nezaketi elinden bırakma... tavsiyem bir süre bekle... biraz soğusun... eğer seni gerçekten seviyorsa arar zaten... gurur yapıp aramıyorsa senden bekliyorsa sal gitsin... biliyorsun ki aşkta gurur olmaz... son olarak ta sakın ailelerinizi bu işe karıştırmayın... hakkında şimdiden hayırlı olsun... :)
 

HAKTANFR

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
377
Beğeniler
252
Yaş
38
#9
Evet kardeşim Leonm@nia abime kesinlikle her kelimesine katiliyorum herşeyi zamana birak eğer aileler bir aşka saygi duymayip karistiriliyorsa bu gelecekte cooook ama coook sıkıntı yaratır hep mutsuz ve huzursuz olursunuz...

F-E-N-E-R-B-A-H-Ç-E
 

Reis

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
744
Beğeniler
282
#10
Alper abi noktayı koymuş başka söze gerek yok beklemek en mantıklısı,hakkında hayırlısı olsun kardeşim..