• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

8 mbit hıza sahip olanlar download hızınız kaç ?

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
Arkadaşlar sizlerden bir konuda acil bir ricam var. Şuanda bilindiği gibi yurt dışındayım indirme hızı burada bölgeden bölgeye 250 kb/sn ve 550 kb/sn şeklinde değişiyor. Bende diyorum ki TR'de bu hız bende 700-750 kb/sn şeklinde ama malesef inanmıyorlar ve ciddi ciddi tartışıyoruz.

Sizlerden ricam örnek olarak firefox'u vereceğim adresten download edip indirme hızınızın ekran görüntüsünü buraya koymanız. Fakat indirme %50 seviyelerine ulaştığında ekran görüntüsünü alınız.

BURADAN firefoxu indirebilirsiniz. ( Firefoxu Chip.de den indiriyor avrupa serveri )

BURADAN da internet hızınızı download ve upload olarak test edebilirmisiniz. Orada video gibi ekran var begin test yazıyor ona tıklayıp test yaparmısınız iki kez test ediyor upload ve download olarak o bittiğinde onunda ekran görüntüsünü alırmısınız. Ama sizlerden ricam hiçbir download, upload yada internet sayfası açık olmadan test edin yanlızca test sayfası açık olsun.

Örnek olarak ben ilk başta Avusturya'daki indirme hızını yazıyorum, ona göre sizde yazabilirmisiniz. Zira bu tartışma benim canımı sıkıyor, TR gözlerinde çok küçültüyorlar sanırım birilerini g.t etme vakti geldide :D

-----------------------------------------------------------------------

iNDİRME HIZI





ADSL TEST HIZI




---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:30 ----------

Sizlerden ricam sadece 8 mbit hıza sahip olanlar yazsınlar... Birde hangi sistemi kullanıyorsunuz ? ben bunu vistada denedim.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
6852 çıktı bende DL hızı..
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
8 mbit kullanicisiyim. Download hizi 800-900 kb/sn civari
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
arkadaşlar bunlar inanmayacak sizlerden rica etsem şu ekran görüntülerini koyma şansınız varmı :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
kim inanmayacak abi. ??

:)
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
Su an evde degilim patron aksama resim eklerim
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
tamam Sercan :)

benim bi çok bimiş bilgisayar mühendisi kuzenim varda o, birde arkadaşı... 2 gündür gına geldi kabullenmiyor herifler... :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
test sitesi açılmıyo şimdi de. :D :D
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
Buyur abi. Flasget ten görüntü aldım inşallah yeterli olur :)

859.11K :D


 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
28
İsim
Atilla Peynirci
Nereden
Isparta
Plaka
32AP154
serbay abi suan aldığım bu ancak microsoft gibi sağlam sitelerden indirirsen bişi 800 ü rahat geçiyor :)
 
Üst Alt