Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

78 SK 888 ibiza tdi sport Dyno çıktısı

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında mehmetelt tarafından paylaşıldı.

  1. mehmetelt

    mehmetelt SCW Üyesi

    3.617
    152
    63
    bugün ankarada ayberk kardeşimle dynoya çıkarttık arabayı. tam tahmin ettiğimiz değerler çıktı. ama motor gücüyle yere verdiği güç arasında nerdeyse 20 hp ve 50 nm tork farkı var. yarında seat sport intercoolerımızı takıyoruz hayırlısıyla. en son 76 mm düz boru egzosla sanırım motor yükleme projemize son vereceğiz. işte dyno çıktısı.

    http://img338.imageshack.us/img338/2781/img1177el.jpg
     
  2. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    sapancada denedık arabanıda
    gerçekten maşallahı var abi
    nazar değmesin
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    abi neden aramıyosunuz ya bos bos evde oturdum butun gun.
     
  4. mehmetelt

    mehmetelt SCW Üyesi

    3.617
    152
    63
    teşekkürler özgür

    ---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 23:04 ----------

    ayberk çalışıyodur dedi . ama bişey yaptırmadık bugün arabaya. büyük gün yarın.
     
  5. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    bakalım abı yarın zor gıbı ama haber verırım sana.
     
  6. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    mehmet abı banada haber verın yarın ıcın.
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    aktarmadaki kayıp bence hiç fena değil Mehmet abi.. :)
    iletene kadar azalıyo doğal olarak..
     
  8. mehmetelt

    mehmetelt SCW Üyesi

    3.617
    152
    63
    tamam arda anlaştık. sabah 9.30 da sanayideyiz biz ona göre.

    ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:12 ----------

    iyimi yiğit ne dersin:confused::confused::confused:
     
  9. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    tmmdır abi anlastık:D
     
  10. ERK_RS

    ERK_RS SCW Üyesi

    2.834
    80
    48
    masallah mehmet abicim. daha da bol hpler insallah.
     

Sayfayı Paylaş