5x100 vw jant ibizaya neden uymaz | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

5x100 vw jant ibizaya neden uymaz

Konu, 'Jant - Lastik' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    biliyorsun bir jant olayım oldu..kötü sonuçlanmadan ALLAH'ın izni ile ucuz atlattık çok şükür..

    kendi jantlarımı verip 5x100 vw jant aldım..ama 5x100 delikleri benim deliklere karşılık gelmedi daha küçüktü..istemesemde gittiler jantın deliklerini açtılar..bijonlar kısa geldiği için et değerini traşladılar ..olmayacağını bildiğim halde yaptılar..bindim gittim geldim okula 3 lastikte birer bijon boşa dönüyor..
    5x100 nasıl da karşılık gelmez anlamadım orjinal vw jantı...

    gittim jantları geri verdim jantlarım geri aldım..sonra kendi jantlarıma bilezik lazımdı bilezik yaptırdım balanslarını yaptrıdım biniyorum..ama kafam rahat
     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    746
    113
    5*100 olmaması imkansız abi senin bijon ölçün bu....
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    aynen ama kantların ki küçük geldi kafam karıştı..fazla küçük değil mm ile sıyırıyor janta yükleniyor
     
  4. JoSepHH23

    JoSepHH23 SCW Üyesi

    2.382
    138
    63
    abı okdr ıslem yapılmıs bı jantla gezmemıssın ıykı basına her turlu sey geleblrdı allh korusun.bendede 5*100 17 jant var ama ne bılezık ne delk buytme flan hıcbrsey yaplmadı belkıde o 5*112 dır abı sana delıklerı buyutup 5*100 yapmıslardır allah korumus
     
  5. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    verdim jantları geri bunlar da göbek farkı vardı jantı o kısmı alüminyum dolgu yapıldı bilezik gibi bu plastik bizlezikler var ya jantlar için uyum sağlasınlar diye plastik erime yapıyor diye alüminyumdan yapıldı ve jantlar seatlara uygun oldu istanbula gelince bakacam 17 inç bişiler
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.242
    307
    83
    eski jantlara dönmene sevindim :)
     
  7. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    652
    113
    o jantlar orjınal 5*100 degıldır abı ımkanı yokkı orjınal olup uymasın.Cevırmıslerdır 5*100 e
     
  8. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    can aldıklarımda jantlar sıfır el değmemiş yani..ama bir bijon ile diğer bijon çapraz aralığı kısa idi..vw jantı made in germany..muhtemel bir vw nin üstünden alındılar...ya da sıfır çakma jantlar..bize kakaladılar
     
  9. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    652
    113
    replıcadır abı yoksa 5*100 olup bıjon aralarında fark olması ımkansız standarttır hatta soyle soylım subaru gc8 lerınde 5*100 olması lazım olculerı onlarla takılan Advanları bıle mk1 leonlara takanlar var
     
  10. setnogrom

    setnogrom SCW Üyesi

    4.745
    419
    83
    Abi geçmiş olsun diyeyim.Senin araç 5*100 kullanıyor muhtemelen aldığın jantlarda bi oynama yapmışlardır.En nihayetinde başına birşey gelmeden atlattın abi aman dikkat et piyasada insan hayatını hiçe atarak para kazanmaya çalışan çok kişi var.

    xx
     

Sayfayı Paylaş