45 Numara Bot hikayeleri. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

45 Numara Bot hikayeleri.

LeonStyle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
2,531
Beğeniler
700
Yaş
18
#1
İnternette şu ara çok rastladığım birşey 45 numara bot hikayeleri . örnek olarak birtane vereyim.

Dün İnternetim çok kesildi sinir oldum int cafede beşyüz versem açtırsam daha karlıyım. Gittim TTNET'e dedim internetim kesilmekte fln dedim durumu anlattım . Ve interneti daha kurduralı 1 hafta mı ne oldu modemi kendileri verdiler . İnternetinizi yaptırmak için teknik servis yollayacağız dediler. Tamam dedim bekledim geldiler internette sıkıntı yok dediler. Nasıl yok dedim iyice kontrol ettinizmi dedim açtım benim pc yi internet testte tam 10 kere kesildi dedim nasıl sorun yok abi. Yok bilgisayarınızda sıkıntı vardır dedi bilgisayarıda yeni formatlamışım sıkıntısı fln yok dedim abi var yok yok dedi yolladım adamları tam kapıdan çıkacaklar ücret istediler ne ücreti la dedim servis ücreti dediler lan dedim neyi yaptınızki neyin parasını vereyim dedim giydim hemen 45 numara botları bunlara bi esnaf tekmesi attım ağızları burunları dağıldı gittiler.

Benim yazmış olduğum bir hikaye.

Yani hikayenin sonunda her zaman sinirlenip 45 numara botlarla dalıyorsunuz. :)

Haydi sizde yazın abiler. .:)
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#3
hasan bizim insanımız bot giymeyi felan beklemez direk dalar :)
 

LeonStyle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
2,531
Beğeniler
700
Yaş
18
#8
Spor ayakkabı fln giy abi 46 numara asker botu giyipte pedal kullanma. :) puhaha
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
#9
Spor ayakkabı fln giy abi 46 numara asker botu giyipte pedal kullanma. :) puhaha
hasan genelde hep spor ayakkabı giyerim ama bikere takım giymek zorun da kalmıştım hemde gelin arabası kullanıyodum çektigim eziyeti tahmin edemezsin yolda durup degiştirdim füme takımın altın da beyaz spor ayakkabı düşün herkes dalga geçti inin ce arabadan
 

fatihyksel

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
1,487
Beğeniler
537
Yaş
26
#10
evet kardeş genelde öyle derler misafirliklerde benim oldugum hemen anlşılıyo zatenpuhahapuhahapuhaha
benim ayakkabılar zaten 45 numara geçen senelrde bi bayramda köyde namazı kıldık çıktım benim 45 numara botlar yok arabaya bindik gidiyoduk camiden anons yapıldı 45 numara çocuk mezarı büyüklüğünde bir bot bulundu sahibini bekliyok diye :D köydekilerde işi eğlenceye vurmayı severler çocuk mezarı gibi deyip iki defa tekrarladılar :D