Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

28 Ekim Sahrayicedit Subway!

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında ukku tarafından paylaşıldı.

  1. ukku

    ukku SCW Üyesi

    1.019
    375
    83
    Arkadaşlar biz (Ben, ömercan, batu, bazen can vs) ve foruma üye olmayan, yine otomobil işine gönül vermiş pek çok arkadaşımız Subway'de sık sık buluşuyoruz..
    Hatta genelde buluşurken haberleşmiyoruz, canı sıkılan Subway'e gidiyor, kesin bizden birileri oluyor :D
    Atatürk Caddesi üzerindeki, Mc Donalds'ın karşısındaki, geçen gün buluşulan Marmaris Büfe'nin çaprazındaki Subway.
    Özellikle akşamları otopark sıkıntısı olmadan bol arabalı buluşulabilen güzel bi yer..
    Bundan sonra ordan geçen arkadaş olursa durup takılabilir, ben evimin yakınlığından dolayı sık sık ordayım, topic açmaya haberleşmeye gerek yok, ordan geçen içeri baksın :)

    Gelelim sadede, yarın subway'in açılış partisi var..
    Gün boyunca 1 alana 1 bedava olacak.. Epey hesaplı olur yani.. Bayağı da lezzetli ve sağlıklı mamalar :)
    Biz tahminimce fiks kadro orda oluruz, katılmak isteyen varsa buyursun gelsin, hem muhabbet hem yemek :)
     
  2. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    haha guzel haber kenks,yarın muhtemel aksama gelırım ben gunduz dolu olcam :)Utkunun dedıgı gıbı haftaıcı hafta sonu farketmeksızın seatlı seatsız arkadaslarla genel takılma yerımızdır:)
     
  3. 24

    24 SCW Üyesi

    3.413
    179
    63
    Utku cuma olmazmı şu 1 alana 1 beleş durumu:D

    Cuma gelebilirizde oyüzden...:)
     
  4. ukku

    ukku SCW Üyesi

    1.019
    375
    83
    Tükan benim olsa daha güzel kampanyalar olur da, biz sık gidip gelerek orayla arkadaş olduk, ticari bi durumumuz yok malesef :D

    Dediğim gibi biraz buluşma mekanımız bilinsin diye yazdım, yarın ya da başka zaman muhabbete katılmak isteyen herkesin başımız üstüne yeri var.. Biz haberleşmiyoruz, hep orda birileri oluyor :D
     
  5. 24

    24 SCW Üyesi

    3.413
    179
    63
    Eyvallah utku sağol.............paylaşım için....:eek:
     
  6. ERK_RS

    ERK_RS SCW Üyesi

    2.834
    80
    48
    utku yarin oradayim o zaman.. fakat tahmini bir saati var mi bu isin? kac gibi orada olursunuz?

    can anadoluya gecmeden once ara beni istersen; uyarsa beraber gideriz.
     
  7. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    09.00-18.00 arası :eek:
     
  8. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    bu tükanın adersi açık posta v.s. verseniz tarif etseniz de daha iyi anlasak...
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Atatürk Caddesindeki McDonalds'ın karşısı abim..
     
  10. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    nasssı bir yer kendileri
     

Sayfayı Paylaş