26 VN 214 (34EVA35) 2005 İBİZA 1.8T FR 20v (Ghost rider) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

26 VN 214 (34EVA35) 2005 İBİZA 1.8T FR 20v (Ghost rider)

Konu, 'Üye Otomobilleri' kısmında ghost rider tarafından paylaşıldı.

  1. ghost rider

    ghost rider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.966
    Beğenileri:
    656
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşalar uzun zamandır peşinde olduğum ve en sonunda kavuştuğum yeni aracımı sizlerle paylaşmaktan gurur duyuyorum.yeni araç hediyeleri kabul edilir:eek:
    aracım yine ibiza ve yine 6L kasadır.eski aracımı bilmeyen yoktur heralde.bu aracımı eskisinden ayıyan en büyük özellik 1.8t fr olmasıdır.bunun yanı sıra tr içinde sadece 2 adet olmasıdır.bir diğeride adanada bir arkadaşta
    iyi dilekleriniz için şimdiden çok deşekkürler.ALLAH hepinize çok daha iyilerini verir inş.
    değişiklikleri burda devam ettiricem


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    kfy, cuprali, Şef ve 7 kişi daha bunu beğendi.
  2. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    Maaşallah
     
  3. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.010
    Beğenileri:
    6.465
    Ödül Puanları:
    113
    Allah kaza bela vermesin kardeşim..sana hediyeni verdim ben,arabayı sattın..:)
     
    Bunu beğendi. ghost rider bunu beğendi.
  4. ghost rider

    ghost rider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.966
    Beğenileri:
    656
    Ödül Puanları:
    113
    o başka bu başka sayın yöneticimpuhaha
     
  5. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.010
    Beğenileri:
    6.465
    Ödül Puanları:
    113
    He birde ilk gün trafik poliside sana hediye vermişti:)
     
  6. ghost rider

    ghost rider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.966
    Beğenileri:
    656
    Ödül Puanları:
    113
    bide dediya o... ç...... araba hediyen olsun diyepuhahapuhahapuhahapuhahapuhaha
     
  7. tekelioglu

    tekelioglu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    18
    O karadenizli polisin sarı kafa gel laa buraya diyişini unutmıycam abi:)
     
    Bunu beğendi. ghost rider bunu beğendi.
  8. atay78

    atay78
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.583
    Beğenileri:
    1.243
    Ödül Puanları:
    113
    hayırlı olsun abı kazasız belasız bu arada dıgerı adanada olmasa sasrdım burda baya guclu araclar var leon ve ıbıza olarak ama burunları cok kalkık kendı aralarında takılıyorlar ayrıca royall class ımzasını atmıs araca:)
     
  9. ghost rider

    ghost rider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.966
    Beğenileri:
    656
    Ödül Puanları:
    113
    gelem alalım ifadelerini kardeşim indirelim burunlarını aşağı:D
    aynen royall hiç kaçırmadı fırsatı valla:D
     
  10. atay78

    atay78
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.583
    Beğenileri:
    1.243
    Ödül Puanları:
    113
    abı burda delı makınalr var mk1 olsun mk2 olsun baya yuklu araclar anlıycagın :D
     

Sayfayı Paylaş