Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

207 RC (mod) & Leon Cupra (stock) &Type-R Ctr

Konu, 'Video' kısmında SİMON tarafından paylaşıldı.

  1. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
  2. karapale

    karapale SCW Üyesi

    1.185
    80
    48
    cupranın bunları yemesi lazım normalde..
     
  3. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    kanka şemun birde türk lazm demiş araya senin turbo kartalı alda git :D
     
  4. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    cupra harıc dıgerlerı yukluı dur sana pejodakı extraları yazım abı..

    custom remap
    testpıpe
    pıpercross CAI
    HKS SSQV
    ıbıza cupra FMIC
    S3 dumpvalve...


    bular yazıyor ama bende anlamadım...

    pejo kac kg acaba...
     
  5. karapale

    karapale SCW Üyesi

    1.185
    80
    48
    turbo kartal bunları perişan eder kanka :D
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    RC yazılımla gayet iyi değerlere ulaşıyo..
    dyno'da benden önce bi RC vardı en son, çıktıyı unutup gitmiş ben de bakmıştım rakamları hatırlamıyorum ama iyiydi.. :)
     
  7. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    izlemedım ama sonuc ne?
     
  8. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    rc bmw motoru olan 207 miydi :)
     
  9. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    vıdeo gorunmuyormu?? dur bakım sorunmu var...
     
  10. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    yok gozukuyoda ceken arac bıraz n/a sanırım ondan goremıyorum noldu uzak kalıyo.
     

Sayfayı Paylaş